رقیب تیم ملی از لژیونرهای ایرانی می ترسد

رقیب تیم ملی از لژیونرهای ایرانی می ترسد

تیم ملی ایران در پنجمین دیدار مقدماتی جام جهانی باید به مصاف لبنان برود. این دیدار قرار است خارج از پایتخت و در شهر سیدون برگزار شود و شاگردان اسکوچیچ به دنبال چهارمین پیروزی خود در این مسابقه و حفظ برتری هستند.

سایت لبنانی lebanonfg که همواره عملکرد تیم ملی ایران در اروپا را زیر نظر دارد، مطلبی درباره لژیونرهای درخشان تیم ملی در فوتبال اروپا منتشر کرد. این وب سایت با عنوان “درخشش بسیار بزرگ ایرانیان” نامگذاری شده است:

تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی هفته گذشته فوتبال اروپا را بازی کردند. مهدی طارمی یکی از مطرح ترین چهره های تیم ملی ایران با پیراهن پورتو چهار گل به ثمر رساند.

این رسانه به درخشش خود بر دیگر ملی گرایان ادامه داد و نوشت:

سردار آزمون هجومی ایرانی دو گل زنیت روسیه را نیز به ثمر رساند. علی گلی زاده در بلژیک یک گل برای رویال شارلوا به ثمر رساند و یک گل دیگر به ثمر رساند. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم بوآویستا پرتغال نیز درب خود را بسته نگه داشت.

دیدار ایران و لبنان در پنجمین دوره مقدماتی جام جهانی 20 آبان ماه در شهر صیدا لبنان در 45 کیلومتری بیروت پایتخت لبنان برگزار می شود. به دلیل مشکلات روشنایی در این ورزشگاه، این دیدار ساعت 14 به وقت محلی و 14:30 به وقت ایران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید