رقیب رامین رضاییان مشکل قلبی دارد!

مدافع راست سرشناس تیم ملی کشورمان که در دیدار اول روی نیمکت نشست، در دومین دیدار تیم ایران جای خود را به صادق محرمی داد. رامین رضایان توانست بازیکنان تیم حریف را مهار کند و در فاز هجومی عملکردی خارق العاده داشت و با گلزنی، تهدیدی همیشگی برای خط دفاعی تیم ولز بود.

حالا او در یکی از مهم ترین دیدارهای عمرش به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت. دیداری که رده بندی تیم دوم راه یافته به مرحله دوم گروه B را مشخص می کند.

حریف رامین رضاییان در این دیدار به احتمال زیاد آنتونی رابینسون خواهد بود. مدافعی که مشکل قلبی دارد! حدود 2 سال پیش بود که خبر رسید. آنتونی رابینسون، مدافع چپ 22 ساله آمریکایی اهل ویگان انگلیس، در ماه ژانویه در آستانه انتقال به میلان بود، اما انتقال رابینسون به میلان به دلیل مشکلات قلبی متوقف شد.

رابینسون برای ادامه فوتبالش باید تحت عمل جراحی قلب قرار می گرفت اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، عمل او یک ساعت دیگر به تعویق افتاد. اگر قلب رابینسون عمل می شد، او حدود دو ماه از میادین دور بود. در آن زمان، پائولو مالدینی، سرمربی آث میلان همچنان شایعه بود که با رابینسون در تماس است، اما…

آنتونی رابینسون سه شنبه هفته آینده به مصاف یکی از مطمئن ترین بازیکنان تیم ملی ایران می رود و شاید این دغدغه بزرگی برای او و سرمربی تیم ملی آمریکا باشد.

رامین رضاییان نه تنها در دیدار مقابل ولز بلکه در جام جهانی 2018 روسیه یکی از بهترین های ایران بود و همه امیدواریم که پاهای او مقابل آمریکا پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید