رمزگشایی از صحبت های صدری علیه سرمربی پرسپولیس

رمزگشایی از صحبت های صدری علیه سرمربی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس که به نظر می رسید از مصاحبه تلویزیونی گابریل کالدرون در برنامه فوتبال برتر شاکی و عصبانی بود، اظهارات جالبی درباره سرمربی آرژانتینی انجام داد و گفت: به کالدرون نامه نوشتم و از او خواستم تایید کند اما من از پخش ویس کالدرون خجالت می کشم. داشت به ما توهین می کرد. رفتیم پیش خانم وکیل و گفتیم 45000 دلار فرستاده شده است. وکیل او گفت موکلش پادشاه اوست و نمی تواند بدون اجازه او این کار را انجام دهد. از هر دری وارد شدیم. نه جنانی و نه کاظمی نتوانستند کاری بکنند.

شاید برای خیلی ها این سوال پیش بیاید که گابریل کالدرون چه گفته و مجید صدری از پخش چه پیامی خجالت می کشد؟!

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما گفت: آخرین 45 هزار دلار باقی مانده به درخواست کالدرون است اما هنوز به گابریل کادرون واریز نشده است. بنابراین مجید صدری شخصاً سعی کرد با سرمربی آرژانتین تماس بگیرد تا او را متقاعد کند که نامه ای به فیفا بنویسد و واریزی را تایید کند، اما … این بازیکن آرژانتینی سوتی توهین آمیز فرستاد و حرف هایی زد که واقعاً زشت و منتشر نشده بود. در این مورد کالدرون ایرانیان را دروغگو می خواند. او سرمربی سابق استقلال استراماکونی را مثال زد و گفت که باید همان کاری را می کرد که سرمربی ایتالیایی بود. او مجبور شد در نشست خبری صندلی پرت کند و به وزیر ورزش حمله کند تا همه بفهمند! کالدرون همچنین لفاظی‌های منشوری و فحاشی‌هایی به زبان آورد که واقعاً باورنکردنی بود و در میان این صحبت‌ها گفت که دو دوره مسابقات جهانی برگزار شده و هیچ ایرانی سابقه‌ای ندارد!

البته گابریل کالدرون در اولین برنامه فوتبال بسیار آرام و مهربان صحبت کرد و شباهتی به ادعای سرپرست باشگاه پرسپولیس نداشت، اما علاوه بر منبع مورد نظر، چند تن از مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز تایید کردند که گابریل کالدرون یک … فاحشه مبتذل در این مورد حرف های فحاشی زده که اصلا قابل تکرار در رسانه ها نیست!

دیدگاهتان را بنویسید