رمز اصلی عزت شهید سلیمانی اطاعت از ولی فقیه / عبادت امت اسلامی بود که توسط شهید سلیمانی آورده شد.

ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798396

فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در گلزار شهدای کرمان:

حسین سلامی گفت: رمز اصلی عزت و سربلندی سردار شهیدمان قبل و بعد از شهادت در اطاعت از ولی فقیه و رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود و در کنار ولی فقیه است که می توانیم راه را بیاموزیم. و مسیر را دنبال کنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرمند، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهدای مقاومت سلیمانی در گلزار شهدای کرمان در خصوص بدهی مردم و مسئولان به مدرسه گفت: راه شهید سلیمانی: معتقدم مردم به خوبی وظیفه و وظیفه خود را در قبال خون همه شهدای انقلاب اسلامی، حراست مقدس، حراست از حریم، امنیت و سلامت کشور و بویژه کاروان این شهدا می دانند، سردار رشید و قهرمان انقلاب سپاه پاسداران، شهید سلیمانی ما نمی خواهیم راه مردمم را تعیین کنیم.

وی ادامه داد: مردم می دانند که راز اصلی عزت و سربلندی سردار شهیدمان قبل و بعد از شهادتش در اختیار مقام معظم رهبری و رهبر کبیر انقلاب اسلامی بوده است و ما می توانیم با مقام معظم رهبری این کار را انجام دهیم. . راه را بیاموزید و راه را دنبال کنید.» کردها رفاه مسلمانان و آزادی مسلمانان را از سلطه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب تضمین کردند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: راه شهید سلیمانی راه جهاد بود، راهی که مسلمانان می توانند با حرکت، جوشش و حضور در صحنه های سخت از هویت، حیثیت و حیثیت خود دفاع کنند و دنیایی آباد، با عزت، شرافت و سربلندی بیافرینند. خودم

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هدیه شهید سلیمانی افتخاری برای امت اسلامی بود، گفت: پیام ما به دشمنان این است که به راه خود ادامه داده و از عزت و استقلال، آزادی و آزادی خود دفاع کنیم. اسلام. اجازه نخواهیم داد دشمن و عوامل دشمن به سرزمین های اسلامی نفوذ کنند و این بار هم ادامه دارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید