رمز موفقیت، تبیین راهبردهای صحیح رهبری است/ برای تقویت اقتصاد باید از راهبردهای مبتنی بر دانش استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار عبدالرضا حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به فضل و عنایت شهدا و مقام معظم رهبری وارد سال 1401 شد. رهبر. ”

وی افزود: شعار تولید است. پایگاه دانش، اشتغال زایی ” توسط مدیریت برای سال 1401 انتخاب شد. نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: با توجه به اهمیت وضعیت معیشتی مردم؛ حضرت آقا همچون سال های اخیر شعار سال را در رابطه با حوزه اقتصاد مطرح کرده است.

سردار حاجتی ادامه داد: در سال جدید باید از دانش دانش بنیان ایرانی برای رونق این اقتصاد بیمار استفاده کرد و رمز موفقیت در خودکفایی در برخی زمینه ها تبیین راهبردهای صحیح رهبری است.

وی ادامه داد: مسئولان در سال جدید به جوانان خوش‌نیت ایرانی که در مراکز استعدادیابی و دانشگاه‌ها حضور دارند، رسیدگی کنند. یک میدان بدهید و روی ابرقدرت های خالی خط بکشید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خوزستان افزود: به قول رهبر انقلاب می توان دروغ گفت. ما می توانیم کشور را بدون نیاز به دولت های قدرتمند اداره کنیم.

سردار حاجتی به راهیان نور در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: بین مردم و جهاد و شهادت تفاوتی نمی توان داشت، چرا که بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب شده و دو سال بعد مردم تشنه این سفر معنوی هستند. “

وی افزود: در حال حاضر در پادگان شهید حبیب اللهی هستیم و در دوران دفاع مقدس از این مکان بچه های زیادی آموزش دیدند و پاسدارانی که رفتند و دیگر برنگشتند. عملیات آزادسازی هرمشهر از این پادگان نیز آغاز شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: خانواده‌هایی که در جنگ 8 ساله فرزندان خود را برای دفاع از این سرزمین فرستاده‌اند، اکنون با عصای خود به محل حضور فرزندانشان می‌روند. صعود کرد؛ حضور دارند.

سردار حاجتی ادامه داد: برپایی این یادمان ها برای این است که به یاد داشته باشیم امنیت ما با خون جوانان ایجاد شده است.

وی افزود: برخی از منتقدان هم می گویند چرا هر سال به جنگ و جبهه نگاه می کنید؛ به همین دلیل نباید فراموش کرد که چه تعداد از جوانان برای تقویت پرچم کشور فداکاری کرده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز در غرب آسیا مقتدر، مقاوم و اجتناب ناپذیر هستیم و در سال 1401 باید در همه عرصه ها رتبه اول منطقه را داشته باشیم. “

سردار حاجتی ادامه داد: خداوند به این دولت توفیق دهد تا به برکت شهدا بتواند بهترین ها را در عرصه اقتصاد کسب کند.

وی گفت: البته باید توجه داشت که همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند، شعار دادن مشکل مردم را حل نمی کند و باید در میدان حضور داشته باشد؛ بلکه باید در میدان حضور داشته باشد. ما نیازی به برگزاری جلسات متعدد نداریم، باید عملیاتی کنیم و به مردم خوزستان خدمت کنیم، زیرا آنها به دین خود اقرار کرده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خوزستان همچنین درباره پاسخ موشکی سپاه به شهادت دو تن از مدافعان حرم در حمله رژیم صهیونیستی گفت: سپاه یک پایگاه سرباز ولایی است. “

سردار حاجتی ادامه داد: قدرت یعنی تحقیر دشمن به جای او و قرارگاه اسرائیل در محل با حضور سفارت آمریکا با 150 جاسوس مستقر شد؛ شهید احسان کربلایی پور ما را کشت و جواب گرفت چون دوران بزها تمام شده است. ; آنها یک موشک شلیک کردند و 13 راکت دریافت کردند.

وی گفت: “هرکسی که در اطراف مرزهای ما بدون هماهنگی حضور داشته باشد، هدف موشک های زنان ما قرار خواهد گرفت.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید