رنگ قرمز دوباره بر روی نقشه تاج کشور بازگشت / کدام شهرهای کشور نارنجی شده اند؟

رنگ قرمز دوباره بر روی نقشه تاج کشور بازگشت / کدام شهرهای کشور نارنجی شده اند؟

روز جدید بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز از صفر به چهار شهر و تعداد شهرهای دارای وضعیت نارنجی از 19 شهر به 26 شهر افزایش یافته است. همچنین تعداد شهرهای دارای وضعیت زرد از 203 به 188 شهر و تعداد شهرهای دارای وضعیت آبی از 226 شهر به 230 شهر افزایش یافت.

بر اساس آخرین رنگ آمیزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص وضعیت کرونا، شهرهای خرم آباد و شیله در استان لرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بر اساس آخرین وضعیت رنگ آمیزی ویروس کرونا در استان، در هفته گذشته وضعیت خرم آباد و سیالش از زرد به نارنجی و در رومشکان از زرد به آبی تغییر کرده است.

از این رو شهرستان های خرم آباد و سه صالح به رنگ نارنجی، بروجرد، پلدختر، چگانی، کوهدشت در رنگ زرد و ازنا، الیگودرز، درود، دلفان و رومشکان در وضعیت آبی تاجی قرار دارند.

بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز از صفر به چهار شهر و تعداد شهرهای دارای وضعیت نارنجی از 19 شهر به 26 شهر افزایش یافته است. همچنین تعداد شهرهای دارای وضعیت زرد از 203 به 188 شهر و تعداد شهرهای دارای وضعیت آبی از 226 شهر به 230 شهر افزایش یافت.

طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار جدید کرونا در استان شناسایی شد و تعداد مبتلایان به 226 هزار و 530 نفر رسید.

دیدگاهتان را بنویسید