رهبری حمله اژدها بر دوش طارمی است

سایت «اسپورت اسمال» در گزارشی به تحلیل دیدار پورتو و براگا از رقابت های قهرمانی پرتغال که امشب ساعت 23:45 در تهران برگزار می شود، پرداخته است.

این رسانه معتقد است که وظیفه خط حمله پورتو در این دیدار بر دوش مهدی طارمی است. این رسانه نوشت: پورتو از 6 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها تنها دو برد را کسب کرده است. سه باخت و یک تساوی حاصل دیگر بازی های اوست. جایی که آنها 10 گل دریافت کرده اند و تنها دو دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

شاگردان سرخیو کونسیکائو در حال حاضر با 16 امتیاز از 21 امتیاز ممکن در رده سوم لیگ برتر پرتغال قرار دارند.

پورتو در این دیدار فرناندو آندراده مهاجم برزیلی را در اختیار نخواهد داشت. دلیل غیبت این بازیکن برزیلی در خط حمله، عدم آمادگی بعد از مصدومیت وی است.

اوتاویو، هافبک 27 ساله، پس از مصدومیت در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ، سفر به استوریل پرایا را از دست داد و به لیست غایبان آن بازی اضافه شد.

با وجود غیبت این دو بازیکن، هدایت خط حمله بر دوش طارمی افتاد. مهاجم ایرانی به فرم خوب گلزنی خود در بازی های بین المللی ادامه داده و در دو بازی یک بار برای ایران گلزنی کرده است. این بازیکن 30 ساله تاکنون 7 گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده است و باید بار دیگر خط حمله پورتو را هدایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید