رهبری زاهدانی ها برای دریافت تسهیلات خودمالکانه نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905441

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد؛

ابوالفضل مهدیار با اعلام اینکه تاکنون بیش از 704 نفر در سیستان و بلوچستان برای دریافت واحدهای بلاعوض نهضت ملی مسکن در سامانه قیمت گذاری ثبت نام کرده اند، گفت: زاهدانی با 673 مورد پیشتاز ثبت نام این طرح در استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل مهدیار در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: استان های مشترک در تمامی شهرستان های سیستان و بلوچستان که دارای زمین هستند و مجوز ساخت و ساز در آن را دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه قیمت گذاری و ثبت نام در آن از تسهیلات مندرج در ملی مسکونی. طرح حرکت: 350 میلیون تومان در زاهدان و 300 میلیون تومان در سایر شهرهای استان.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در این پروژه مالکان برای دریافت تسهیلات ساختمانی نیازی به سپرده گذاری یا خرید اوراق ندارند و سایر شرایط از جمله مالکیت شخصی و دولتی، شرایط ازدواج و سکونت و پرداخت اقساط الزامی نیست. امکان پذیر است و بنا به درخواست داوطلب خواهد بود

مهدیار با بیان اینکه تسهیلات نهضت ملی مسکن علاوه بر خود مالکان به سازندگان نیز پرداخت می شود، گفت: افرادی که به صورت حرفه ای اقدام به ساخت و ساز می کنند، افرادی که به صورت شخصی اقدام به ساخت و ساز می کنند و یا کسانی که پروژه آنها نیمه تمام است و نیاز به منابع مالی برای تکمیل آن دارند می توانند از تسهیلات استفاده کنند. نهضت ملی مسکن در استان.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: تسهیلات این پروژه با توجه به پیشرفت پروژه در چهار مرحله به حساب بانکی واریز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید