رهبری کردستان با تمام توان از گروه های جهادی حمایت می کند/ پروژه آبرسانی روستای کردستان 169 نباید در بوروکراسی اداری دخیل شود


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820046

اسماعیل زارعی کوشا گفت: رهبری اجرایی استان با تمام توان در خدمت جهادگران است تا اقدامات محرومیت زدایی در استان را به بهترین شکل ممکن رصد و اجرا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در کارگروه بسیج سازندگی جهادگران و آبرسانی روستاهای آسیب دیده از آب استان کردستان اظهار داشت: کار بزرگ و بزرگی توصیف می شود. تمرین جهادی برای انجام کارهای تخصصی در تعامل گروه های جهادی و دستگاه های اجرایی.

وی تاکید کرد: انتظار داریم این پروژه زودتر از 30 ماه و ظرف 20 ماه به اتمام برسد و این امر مستلزم نگهداری و همکاری همه دستگاه ها است.

استاندار کردستان گفت: دستگاه های درگیر در این طرح باید هماهنگی خود را تقویت کنند و کار بروکراسی های اداری را کند نکنند.

زارعی کوشا افزود: روند اجرای پروژه باید به گونه ای باشد که در زمان و هزینه صرفه جویی شود و کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود اما این موضوع نباید باعث تسریع پروژه شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: در صورت امکان تمام وام های این پروژه در استان هزینه شود و تمام نیازهای لازم در استان تامین شود.

وی افزود: برای خرید و ذخیره سازی مصالح مورد نیاز پروژه هم اکنون باید تدابیری اندیشیده شود تا در زمان اجرای آن کمبود مصالح ایجاد نشود.

زارعی کوشا تاکید کرد که رهبری اجرایی استان با تمام توان در خدمت جهادگران است تا اقدامات محرومیت زدایی در استان را به بهترین شکل ممکن رصد و اجرا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید