رهبر انقلاب در ابتدای هر سال کشور را ترسیم می کنند/ زنجان هفتمین استان دارای دستگاه پیشرفته اسکن حیوانات خانگی است.


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819301

در اولین جلسه شورای اداری استان زنجان در سال 1401 مطرح شد.

سخنگوی ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله در اول فروردین رئوس سیاست کلان اداری، داخلی و خارجی را بیان می کنند، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی امشب در اولین جلسه شورای اداری استان زنجان در سال جدید، گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید ای مردم! بدانید که از سر تا پا به خدا نیاز دارید و خداوند ذاتاً غنی و غیر ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: یک ضرورت ارزشمند این است که هیچکس به انسان کمک نکند و بی نیاز نشود، پس ذات مقدس وحدت برای هیچکس معنا ندارد.

آیت الله خاتمی با اشاره به آیه دیگری که خداوند می فرماید اگر شکر نعمت های الهی را به جا آورید، نعمت را بر شما زیاد می کنم، افزود: خداوند می خواهد که نیازمند شکر نعمت هایش باشد.

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه عزیزان در ماه رمضان سال گذشته در کنار ما بودند و نه امروز، گفت: هیچ تضمینی وجود ندارد که سال آینده حضور داشته باشیم یا نباشیم، بنابراین تنها فرصت است. اکنون به ما داده شده است. «ما باید شکرگزار و سپاسگزار نعمت های خداوند باشیم.

ابوعلی سینا در کتاب خود می نویسد: بیش از 250 سال از گسترش علم روان شناسی می گذرد و پدر علم روان شناسی می گوید که همه انسان ها حداقل 10 درصد معلولیت ذهنی دارند، مگر کسانی که شکرگزار هستند. با تشکر از زبان هایی که در سلامت روح هستند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه باید خدا را شاکر باشیم که فرصتی دیگر برای درک سال جدید و ماه مبارک رمضان به ما داد، خاطرنشان کرد: اما حزب برچسبی دارد که اگر این برچسب ها را درست رعایت کنیم، خداوند از بیت المال خود ما را می بخشد. .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله در اول فروردین سیاست های کلان اداری، داخلی و خارجی را ترسیم می کنند، گفت:

وی افزود: شایسته است تمامی مدیران برای تحقق شعار سال در مجموعه خود ظرف یک ماه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خود را اعلام کنند.

آیت الله خاتمی با اشاره به گزیده ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوایل سال جاری گفت: عملکرد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه تاکنون خوب، مناسب و عالی بوده است. گزارش به رهبر انقلاب.


* زنجان هفتمین استانی است که دارای اسکنر حیوانات خانگی پیشرفته است

اصغر وثوق مدیرعامل مجمع خیریه مهرانه زنجان در ادامه این نشست گفت: 16 سال از عمر پربرکت مهرانه می گذرد و مهرانه به جایگاهی رسیده است که در بسیاری از موارد بهترین خیریه کشور است زیرا زنجان بسیار بخشنده و بخشنده است. مردم. “

وی افزود: مردم سخاوتمند زنجان به قدری دور مهرانه جمع شده اند و به این مجموعه اعتماد کرده اند که اعتماد آنها به پرداخت های مهرانه باعث شده تا او از دیگر خیریه های سرطانی متمایز شود.

وثوق متوسط ​​پرداخت ماهانه کمک های خیرین به مهرانه در سال گذشته را 2 میلیارد و 400 میلیون تن عنوان کرد که در کشور قابل مقایسه نیست.

وی گفت: دوچرخه مهرانه برای 1290 نفر مناسب است که از این تعداد تنها 90 نفر حقوق دارند که بی نظیر است. سخاوت خود را تضمین کرده اند و استان زنجان به فرمان رهبر معظم انقلاب رسیده است که فرمودند باید به جایی برسیم که بیمار جز درد و رنج بیماری رنجی نداشته باشد.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان با بیان اینکه زنجان تنها استانی است که بیماران سرطانی در آن مشکلی برای پرداخت هزینه بیماری ندارند، گفت: تاکنون حدود 30 هزار کمک در درمانگاه مهرانه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه درآمد ماهانه شامل دو بخش کمک های مردمی و تامین اجتماعی است، گفت: کمک های مردمی تنها در حوزه درمان و دارو مصرف می شود که میانگین پرداخت ماهانه یک میلیارد و 700 میلیون تن دارو است.

وثوق با بیان اینکه زنجان تنها استان دارای مهمانپذیر در تهران است، خاطرنشان کرد: در این مهمانسرا بیمارانی که از هر استانی به تهران می آیند غذای آسان و غذای رایگان دریافت می کنند.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان گفت: دستگاه حیوان خانگی علاوه بر پرتودرمانی، شیمی درمانی و آزمایشگاه در کلینیک در مدت 2 ماه به بخش پزشکی هسته ای آورده شد و زنجان هفتمین استان کشور است که از این دستگاه استفاده می کند. دستگاه

وی افزود: پت اسکن یک دستگاه تشخیصی پیشرفته است که یک بار در آمریکا 135 میلیون تن، در بخش دولتی 6 میلیون تن و در بخش غیردولتی 14 میلیون تن قیمت دارد. رایگان در مهرانه زنجان.”

وثوق گفت: این دستگاه با هزینه 12 میلیارد تومان خریداری شد که 6 میلیارد تومان آن به عنوان تجهیزات دریافت شد.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجمن مهرانه خاطرنشان کرد: هنر مهرانه تولید بیمار و دستمزد مردم نیست و ما آن را به دارو هم می دهیم، بلکه به مدت 4 سال در زمینه پیشگیری، تغذیه و آموزش تغذیه به مبلغ 40 هزار نفر است. دانش‌آموزان و معلمان: «به 40000 زن نیز پیشگیری انجام شد.

وثوق افزود: نتیجه اقدامات پیشگیرانه این است که زنجان به عنوان اولین و آخرین استان کشور، شتاب سرطان در آن به صفر رسیده و با غربالگری به سمت منفی گرایی پیش می رویم.

مدیرعامل موسسه خیریه مهرانه زنجان گفت: مهرانه زنجان به الگوی کشور تبدیل شده و نسخه ای از این مجموعه در سایر شهرهای کشور ایجاد شده است ضمن اینکه انجمن مهرانه مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به دومین منبع درآمد بیمه ای که بیمه است، گفت: هیچ هزینه ای از جانب بیماران در بیمه وجود ندارد و بابت دفترچه پزشکی بیمار هزینه ای از بیمه دریافت می شود که فقط می تواند درمانگاه را مدیریت کند و در صورتی که شرکت های بیمه پرداخت به موقع مطالبات بیمه در صورت عدم پرداخت، باید هزینه های درمانی (کمک مردم و خیرین) را کسر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید