رهبر انقلاب: در کشور با معیشت مردم و خانوارها مشکل محسوس داریم/ بدون رشد اقتصادی نمی توان مشکلات را با معیشت حل کرد.

رهبر انقلاب: در کشور با معیشت مردم و خانوارها مشکل محسوس داریم/ بدون رشد اقتصادی نمی توان مشکلات را با معیشت حل کرد.

رهبر انقلاب پس از پایان گزارش میهمانان در اجلاس کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان خطاب به مسئولان تاکید کردند: این گلایه ها و انتظاراتی که مطرح شده درست است. برای حل آن کارگروهی به رهبری این افراد تشکیل دهید.

حضرت آیت الله خامنه ای پس از گزارش مدعوین در اجلاس کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان خطاب به مسئولان که گزیده ای از آن به شرح زیر است:

می خواهم تاریخ کوتاهی از مسئولین محترمی که اینجا نشسته اند، بخصوص معاون اول محترم بگویم. آنچه را که این دوستان گفتند را به دقت به خاطر بسپارید. اینها فقط گزارش نبودند. یک گزارش بود، همراه با گزارش یک شکایت هم بود. و این شکایت هایی که اینجا مطرح کردند، فکر می کنم تقریباً همه آنها درست است. تمام آنچه گفته اند و انتظاراتی که از دولت و مسئولان و خادمان دارند، توقعات درستی است.

برای تمام این مواردی که این دوستان گفتند، یک کارگروه تشکیل دهید. در این کارگروه باید از رهبران کار استفاده شود و حضور داشته باشند، کسانی که اینجا صحبت کرده اند، این آقایان و دیگران، نظراتشان گرفته شود و پیگیری شود.

ما در کشور مشکل معیشت مردم و خانوارها داریم که بدون رشد اقتصادی حل نمی شود. اگر بخواهیم فقر را از بین ببریم، اگر بخواهیم رفاه خانواده را در کشور افزایش دهیم، نیاز به رشد اقتصادی در کشور دارد، بدون آن که نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید