رهبر انقلاب: عده ای انقلابی هستند اما انقلابی نمی مانند/تفاوت هایی هست اما نباید «اشتباه» شوند.

رهبر انقلاب: عده ای انقلابی هستند اما انقلابی نمی مانند/تفاوت هایی هست اما نباید «اشتباه» شوند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با تجلیل از ارتش مؤمن، انقلابی، عزیز، مردمی و پیشگام کارهای بزرگ و باورنکردنی، حادثه 19 بهمن 57 را عامل مهم و موجی برای پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه خواندند. سال و همچنین و پیشگام و روحیه آفرین در 22 بهمن سال های بعد از انقلاب هدف اصلی دشمن را برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی و نابودی آن با ایجاد اختلاف و بی اعتمادی دانستند و تبیین کردند. تاکید کرد: مهمترین وظیفه در مقابل این نقشه شوم حفظ راهبرد وحدت است و برای توفیق خداوند در 22 بهمن امسال مظهر وحدت و اعتماد ملی خواهد بود و مردم این پیام را به صراحت به همه بدخواهان خواهند رساند که تلاش برای ایجاد بی اعتمادی و از بین بردن وحدت ملی خنثی می شود.
حضرت آیت الله خامنه ای واقعه 19 بهمن را مقدمه ای مؤثر و روحیه بخش برای 22 بهمن و نشان دادن عظمت و عزت ملت ایران خواندند و گفتند: 22 بهمن اوج حرکت غرور آفرین ملت ایران و یادآور بیش از همه است. روز باشکوهی در تاریخ ملت ایران که مردم در این روز عزت و عظمت و قدرت خود را به دست آوردند.
وی با تاکید بر اینکه 22 بهمن همانطور که تاکنون زنده نگه داشته شده است در آینده نیز باید زنده نگه داشته شود، افزود: انقلاب زنده انقلابی است که سنت ها و تمهیدات خود را در هر دوره ای با علم به نیازها و خطرات زنده نگه دارد. .، رفع این نیازها و خنثی سازی خطرات.
حضرت آیت الله خامنه ای شکست یا بازگشت دیکتاتوری های سفت و سخت و وحشیانه در انقلاب های بزرگ جهان مانند انقلاب فرانسه و شوروی را بی توجهی به نیازها و خطرات اساسی و اشتغال به مشکلات و اختلافات شخصی دانستند و خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی از خود محافظت کرد. از این بلاها البته ما هم مشکلاتی داشتیم و تلاش ها و تشخیص ها در دولت های مختلف یکسان نبود، اما حرکت کلی به سمت بالا بود، پیشرفت مادی و معنوی داشت.
وی با اشاره به ابتکار، پیشرفت، کامل بودن و منطق قوی ملت ایران در عرصه های مختلف، حضور پررنگ جوانان دهه 80 در مراسم اعتکاف امسال را نمونه ای از رشد ملی عنوان کرد و گفت: دیدید که چقدر شوخی می کنند. اما آمار و گزارش های بازنشستگی امسال حاکی از آن است که تعداد زیادی از آنها در دهه 80 زندگی خود بوده اند.
رهبر انقلاب، حیات و پویایی انقلاب را توجه به ارضای نیازها ضروری دانستند و با تمرکز و تأکید بر یک ضرورت اساسی و مهم یعنی «وحدت ملی»، گفتند: وحدت ملی بسیار مهم است. نقش در پیروزی و پیشرفت انقلاب و سد و دیوار مستحکم در مقابل دشمن است که امروز باید این وحدت هر چه بیشتر افزایش یابد.
آنها نقشه و هدف روشن دشمن علیه نظام اسلامی را به زانو درآوردن انقلاب خواندند و گفتند: البته برعکس می گویند، حدود 15 سال پیش رئیس جمهور آمریکا در نامه ای صریح به من نوشت که ما قصد نداریم نظام شما را تغییر دهیم، اما همینطور هستیم، گزارش هایی داشتیم که در مراکز خود قصد نابودی جمهوری اسلامی را دارند.
حضرت آیت الله خامنه ای علت تلاش بدخواهان برای نابودی نظام جمهوری اسلامی را برشمردند و گفتند: جمهوری اسلامی این منطقه مهم، راهبردی و مفید را از دست آنها گرفته است و علاوه بر آن استقلال طلبی و عدم پرداخت باج است. نه تنها یک مسئله سیاسی بلکه یک اعتقاد مذهبی است.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ممکن است برخی کشورهای دیگر نیز خواهان سیاست استقلال از آمریکا باشند، اما این سیاست جایگزین تجارت، گفتگو، نشستن بر سر میز مذاکره و در نهایت پرداخت زیر میز به افراد موثر خواهد شد. مصادیق آن را در دنیا می توانید ببینید اما استقلال و عدم پرداخت باج در جمهوری اسلامی مبتنی بر ایمان و تاکید قرآن بر کفر مستکبران است و خرید و فروش نمی شود و هرکس که بخواهد عبور کند. این ایمان صلاحیت کار در نظام جمهوری اسلامی را از دست می دهد.
پس از لیست کردن هدف دشمن یعنی. وی برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی و تبیین دلیل اقدام نظامی، راهبرد رسیدن به این هدف را تشریح کرد و گفت: راهبرد آنها «اختلاف آفرینی» است زیرا در این صورت امید به آینده از بین می رود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ایجاد بدبینی در بین گروه‌های سیاسی، بی‌اعتمادی مردم به یکدیگر و حاکمیت و ایجاد بدبینی در بین سازمان‌ها از جمله راهکارهای تحقق اهداف بدخواهان ایران است.
وی خاطرنشان کرد: اختلافاتی وجود دارد، اما نباید به اشتباه تبدیل شود. یک بار بحث زن را مطرح می کنند، یک بار – در مورد شیعه و سنی، و یک بار – در مورد اختلاف نسل.
رهبر انقلاب مهمترین حربه اختلاف افکنی را دروغ گویی و شایعه پراکنی می دانند و تاکید می کنند: وقتی دشمن وحدت ملی را آماج حملات خود قرار می دهد، نباید با حفظ این وحدت و وحدت، در آرزوی شوم خود پیروز شود. .
حضرت آیت الله خامنه ای 22 بهمن امسال را مظهر وحدت ملی خواندند و گفتند: به فضل الهی 22 بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد به یکدیگر و وحدت ملی است.
وی تاکید کرد: توصیه من به مردم عزیز این است که تلاش کنند این راهپیمایی و روز بزرگ را مظهر وحدت و اعتماد ملی قرار دهند و این پیام را به صراحت به دشمن برسانند که تلاش او برای از بین بردن وحدت ملی خنثی شده است و نمی توانند مردم را از یکدیگر جدا کنند. همدیگر و از نظام و نظام را نسبت به مردم بدبین می کنند و یا گروه های مختلف مردم را به جنگ با یکدیگر می کشانند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اختلاف نظر و اختلاف سیاسی اشکالی ندارد، افزودند: اما این اختلافات نباید منجر به درگیری و تهمت و افترا به یکدیگر شود و در مقابل راهبرد دشمن، همه باید یک راهبرد اتخاذ کنیم. استراتژی وحدت . .
حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی دیگر از سخنان خود واقعه 19 بهمن 57 را مقدمه ای مؤثر و موج آفرین برای پیروزی انقلاب دانستند و گفتند: انتشار تصویر بیعت همافران با امام محترم در آن روز. باعث تغییر اساسی اوضاع شد، زیرا تنها ابزار رژیم منفور و ستمشاه پهلوی استفاده از ارتش برای سرکوب مردم بود، اما مردم و انقلابیون با دیدن پیوستن ارتش به انقلاب روحیه گرفتند و شکست اخلاقی قابل توجهی متحمل شدند. به سران رژیم و حامیان آمریکایی آنها.
وی مهمترین پیام 19 بهمن 57 را نشان دادن ترکیب ارتش آینده انقلاب خواند و گفت: حضور همافران در مدرسه علوی که روزانه هزاران نفر برای بیعت با امام می آمدند نشان داد که ارتش آینده ارتشی مردمی، انقلابی، مومن، مقید به نظم و مخاطره آمیز است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: ریسک پذیری جوانان ارتش در برابر متجاوزان آن زمان یعنی. رژیم آمریکا و عوامل پهلوی، حتی در شرایطی که هنوز از سرنوشت انقلاب نامعلوم بود، تا سالها پس از انقلاب ادامه یافت و ارتش سینه خود را در برابر همه متجاوزان پوشاند.
آنان سیمای امام 19 بهمن را مظهر صلابت و عزت و ایمان تزلزل ناپذیر و به صلابت کوه دماوند و در عین حال با نگاهی مهربان و پدرانه به جوانان ارتشی می دانستند. از دوران شاهنشاهی و خاطرنشان کرد: ارتش در کنار مردم ایستاد و انقلابی ماند و انقلابی بودن امر مهمی است چرا که عده ای انقلابی می شوند اما انقلابی نمی مانند اما امروز ارتش جمهوری اسلامی خیلی بیشتر شده است. انقلابی‌تر، راست‌تر و پاک‌تر از روزهای اول و هر جا لازم بود با جوانمردی و ایثار در کنار مردم نقش‌آفرینی کرد و برای دفاع از کشور ایستاد.
حضرت آیت الله خامنه ای مقایسه ارتش امروز با ارتش دوران پهلوی را نشان از قدرت و توانایی انقلاب در دستیابی به دستاوردهای بزرگ دانستند و نمونه هایی از جمله متلاشی شدن ارتش جاه طلب و جاه طلب رضاخانی در چند ساعت را بیان کردند. قبل از حمله شهریور در سال 1320 یا همکاری ارتش محمدرضا با جاسوسان آمریکا و انگلیسی ها در 7 مرداد 1332 علیه دولت ملی و مردم گفتند: ارتش بسیار گمنام و حریص و زیر یوغ بود. خارجی ها، زمانی که هیچ افسر ارتش جرأت نمی کرد جلوی افسر آمریکایی صحبت کند.
وی ارتش امروز را نماد استقلال و قدرت و مورد اعتماد و محبوب مردم و دولت دانست و افزود: امروز ارتش در کنار مردم و در کنار مردم و در میان مردم است و اگر در گذشته حتی حق دست زدن به خرید قطعات هواپیما توسط آمریکایی ها امروز با وجود تحریم، خودش سازنده و مبتکر هواپیما و سازنده کارهای شگفت انگیز، بزرگ و شایسته برای مردان است که نمونه آن دیروز نشان داده شد.
رهبر انقلاب ثمره معنوی این تلاش ها را کسب بالاترین ارزش یعنی محبوب شدن در پیشگاه خداوند می دانند و خطاب به سربازان می فرمایند: عزیزان افتخار کنید که جزو ارتش اسلام هستید. جمهوری. هم ملت و هم دولت قدر ارتش را می دانند و شما هم باید با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف سازمان قدر خود را بدانید.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنان خود با ابراز همدردی با مردم زلزله زده اخیر سوریه و ترکیه، برای درگذشتگان طلب رحمت کردند و گفتند: مسئولین کشورمان نیز بحمدالله کمک کرده اند و ادامه خواهند داد. انجام دهید.
در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ خلبان واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش گزارشی از تولیدات امیدوارکننده و اقدامات موثر این نیروها در بخش های مختلف علمی و دانش بنیان، تولید تجهیزات، آموزش رزمی، آموزشی، عمرانی و امدادی ارائه کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید