رهبر معظم انقلاب: آمریکا امروز از جایی ضربه خورده است که هرگز محاسبه نکرده است

رهبر معظم انقلاب: آمریکا امروز از جایی ضربه خورده است که هرگز محاسبه نکرده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای این دیدار با اشاره به محدودیت تعداد حاضرین به دلیل شرایط نامناسب ولیعهد گفتند: دریافت کردم.

وی به مردم توصیه کرد هر کاری که پزشکان و متخصصان لازم می دانند برای رعایت مراحل انجام دهند.
حضرت آیت الله خامنه ای سپس با اشاره به حرکت تاریخی نیروی هوایی در بیعت با امام خاطرنشان کردند: اگرچه نسل فعلی نیروی هوایی در این روز حضور نداشتند، اما همه کسانی که در نیروی هوایی با احساس مسئولیت، افتخار و فضیلت فعالیت می کنند این روز شریک هستند زیرا این حرکت در واقع وفای به آرمان ها و جهاد مقدس بود که امام آن فرماندهی مقتدر بود، بنابراین حرکت معنوی ادامه دارد و همه کسانی که در مسیر این آرمان ها هستند در این حرکت شرکت می کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این حرکت بسیار مؤثر را «تشخیص اقتضای لحظه» توسط افسران و همرزمان نیروی هوایی و انجام هوشمندانه آن بر اساس بصیرت عنوان کردند و گفتند: و مورد اصابت قرار گرفتند. چیزی که نمی توانستند تصور کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان مهمترین نکته تربیتی این واقعه تاریخی افزودند: اگر نیروهای جبهه حق و اسلام در هر عرصه جهادی اعم از نظامی، علمی، پژوهشی و غیره حضوری فعال، مؤثر و امیدوارکننده داشته باشند. شکوه و شهامت نمایان نشان دهید از طرفی نترسید قطعا محاسبات دشمن از آب در می آید زیرا این یک وعده خدشه ناپذیر الهی است.
وی گفت: امروز محاسبات آمریکایی ها اشتباه است و به جایی ضربه می خورند که قبلا تصورش را هم نمی کردند، آن هم رئیس جمهور خودشان است، یعنی رئیس جمهور سابق و فعلی آمریکا عملاً به آن ملحق شده اند. دست به اقدامات آنها می زنند. ” بقیه شهرت آمریکا را بدیهی بدانید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان عمق حرکت نیروی هوایی در آن روز، به تداوم آن پس از انقلاب در عرصه های مختلف اشاره کردند و افزودند: تشکیل جهاد خودکفایی نیروی هوایی در اوایل انقلاب. نهضت 19 بهمن 57 بر اساس عمق و روحیه بصیرت است و به همین دلیل شهیدان برجسته ای چون صیاد شیرازی، بابایی، ستاری، کلاهدوز، فکوری و فلاحی در نیروی هوایی و ارتش ظاهر می شوند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از دلایل این عمق و بصیرت در نیروی هوایی را ارتباط نزدیک با مستشاران آمریکایی در دوران دیکتاتوری و دیکتاتوری، سلطه و فساد اخلاقی آن‌ها برشمردند و گفتند: حضور آمریکایی‌ها در ارتش ایران داستان غم‌انگیزی است. اما نمونه آن استفاده مکرر ارتش ایران از ارتش آمریکا و انگلیس برای سرکوب ملت های تحت ستم بود که یکی از خیانت های رژیم پهلوی به ارتش و ملت ایران و جنایت علیه ملت های دیگر است.

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اهمیت «جهاد تبیینی»، عکس منتشر شده از ارادت یاران خود به امام خمینی (ره) را نمونه ای از تأثیر ماندگار کار تبیینی دانستند و گفتند: روایت وقایع.

وی با اشاره به گسترش رسانه های مختلف در زمینه های مختلف، سیاست قوی رسانه های معاند اسلام و ایران را در تحریف واقعیت ها با دروغ های حرفه ای می داند و می افزاید: آنها حتی به دنبال تزیین چهره جنایت ساواک هستند و بالعکس. با تحریف تصویر انقلاب و امام بزرگوار، پیشرفت ها، حقایق و جنبه های مثبت انقلاب را کاملاً مخدوش می کنند و صدها بار نقاط ضعف را بزرگنمایی می کنند، لذا در مقابل این تهاجم رسانه ای. تبیین جهاد واجب قطعی و فوری است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دیکتاتوری رسانه‌ای را یکی از دیکتاتوری‌های قدرت‌های غربی با وجود ادعای آزادی بیان خواندند و با اشاره به نمونه‌هایی مانند حذف نام و عکس شهید سلیمانی در فضای مجازی، خاطرنشان کردند: آنها از هر کلمه و تصویری که مخالف آری غربی است استفاده می‌کنند. منتشر کنند و در مقابل از این فضا نهایت استفاده را برای نابودی اسلام و جمهوری اسلامی ببرند.

وی در مواجهه با این واقعیت تلخ، وظیفه همگان به ویژه دست اندرکاران و متولیان رسانه ملی و اصحاب رسانه های مختلف دانست که به میدان بیایند و پیشرفت ها و خدمات عظیم انقلاب را بازگو کنند و افزودند. اجتماعی، مدنی، آموزشی، بهداشتی، صنعتی، مذهبی و فرهنگی، دیپلماتیک و سیاسی، دفاعی و امنیتی، اما به دلیل کاستی ها، بازتاب و اخبار چندانی از این اقدامات باورنکردنی در مجموعه رسانه های کشور وجود ندارد و هر کدام فصلی از جهاد را توضیح می دهند. .

رهبر معظم انقلاب فرمودند: برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی را نباید به حال خود رها کرد تا در مورد این حوادث و حماسه ها زیر سوال رفته و از چشم مردم حذف و به فراموشی سپرده شود.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین به «تهاجم ترکیبی» جبهه دشمن به ایران اشاره می کنند، یعنی. تهاجم اقتصادی، سیاسی، امنیتی، رسانه ای و دیپلماتیک: شامل ترکیبی از تهاجم رسانه ای، امنیتی و اقتصادی است که در آن متفکران و اقدامات، به ویژه مسئولان، ملزم به فعالیت هستند.

وی در پایان سخنان خود پیشرفت روزافزون کشور بر خلاف میل بدخواهان را نویدبخش فردای بهتری برای ملت دانست و گفت: این حرکت در آینده بهتر از گذشته ادامه خواهد داشت و دشمن باز هم شکست خواهد خورد.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به ایام پرفیض رجب، مردم به ویژه جوانان را به بهره مندی از برکات الهی و معنوی این ماه توصیه کردند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوافضای ارتش گزارشی از فعالیت ها، پیشرفت ها و برنامه های این نیروها ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید