رواج مدلینگ خیابانی با مانتوهای ارزان قیمت در کهگیلویه و بویراحمد / با حجاب گرانتر از بدحجابی


ساعت: 17:07
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1844013

مانتو و لباس های تنگ و لباس های زشت در بازار و ویترین کهگیلویه و بویراحمد مدلینگ خیابانی را تشویق می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ؛ یکی از مهمترین مسائل فرهنگی جامعه پوشش و نوع حجاب است که متاسفانه با تغییر فصول آب و هوا شاهد تغییرات نامناسبی در این زمینه در کهگیلویه و بویراحمد.

تبلیغ نامناسب پوشاک مردانه و زنانه در کهگیلویه و بویراحمد باعث شده این موضوع در تریبون های نماز جمعه مطرح شود که تعداد زیادی از مردم از تعویض مانتو و آستین بدون دکمه و شلوار تنگ گلایه دارند. با لباس مناسب عوض شد

به نظر می رسد نسل جدید در منجلاب مد و لباس غربی غرق شده است و از سوی دیگر گرانی پوشاک با پوشش اسلامی فرصت فروش ارزان مانتو جلو باز، شورت و … را فراهم کرده است.

با نزدیک شدن به فصل تابستان لباس های نامناسب و زننده داغ می شود بنابراین دیگر نمی توان این لباس ها را نامناسب دانست و بهترین جایگزین برای آنها بدحجابی است و باید در کارگروه فرهنگی کهگیلویه و بویرا به این موضوع رسیدگی شود احمد. اولویت داشته باشید و به آن فکر کنید

شکی نیست که شرمساری و تغییر فرهنگ ناب اسلامی در پشت صحنه دشمنان جوانان ایرانی به ویژه دختران است و آنان را از فرهنگ حجاب و عفاف دفع می کند، اما چه اقداماتی در این زمینه در کوگیلویه انجام شده است. بویراحمد آرام آرام

هجمه بدحجابی ارتش علیه حیا و عفاف در شهرستان های استان به راحتی دیده می شود و به نظر می رسد این موضوع برای همه عادی شده و فروش لباس های نامتعارف و بد حجابی جایگزین پوشش مناسب شده است.

یکی از فروشندگان پوشاک در بازار یاسوج می گوید: در حال حاضر بیش از 90 درصد مانتوهای عرضه شده گشاد و رنگارنگ هستند و تنها 10 درصد مانتوها حجاب و مخصوص لباس رسمی و پرسنل هستند.

وی گفت: «تاکنون هیچ رصدی از هیچ دستگاهی صورت نگرفته است.

یکی از اهالی یاسوجی که از یکی از مغازه های این شهر مانتو خریده است، می گوید: متاسفانه وقتی برای خرید مانتو به مغازه های سطح شهر می رویم، به سختی لباس مورد نظر را پیدا می کنیم، زیرا همه مانتوها. در ویترین مغازه‌ها لباس‌های غیرعادی دیده می‌شود. مناسب نیستند. «بعضی از اقشار جامعه نیستند.

این بانوی یاسوجی گفت: لباس های امروزی اصلا زیبا نیست و مخصوص خانم ها نیست و مد امروزی در ویترین مغازه ها فقط تبلیغ کننده بدحجابی در جامعه است.

حال سوال اینجاست که با وجود کمبود و کمبود تولیدکنندگان پوشاک در استان در کنار بی توجهی برخی از مسئولان انسانی مسئول، در این بین چه اتفاقی می افتد؟

همه مردم لباس های غیر سنتی نمی خواهند؟ آیا باید با شرایط فعلی کنار بیایند و همرنگ جمع شوند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید