روایتی جدید از وضعیت ستاره فوتبال در زندان

برنامه کواترو آلدیا تلویزیون اسپانیا وضعیت بازیکن برزیلی سابق بارسلونا را بر اساس اطلاعات خبرنگاری که موفق به مصاحبه از هامبندی آلوز شد، تشریح کرد.

به گزارش این شبکه، آلوز با وجود برخی شایعات، شرایط خاصی در زندان نسبت به سایر زندانیان ندارد و با وجود اینکه به عنوان یک فوتبالیست شناخته می شود، پس از چند روز پس از ورود به زندان، توانست به زندان برود. بخش با امکانات ورزشی

هم تیمی آلوز درباره وضعیت بازیکن سابق بارسلونا گفت: او در بند سیزدهم زندان و در کنار یکی از دوستانم به نام کوتینیو است که او هم برزیلی است. چند روز پیش به همراه ناظر و معاون نگهبان از سلول خارج شد و با آنها به تماشای بخش ورزشی زندان رفت. این اتفاق در ساعت 1:30 بعد از ظهر هنگام سرو ناهار رخ داد. آلوز در شرایط عادی است و مانند سایر زندانیان در محوطه زندان قدم می زند. در اینجا او زندگی خاصی ندارد و در مقایسه با زندان های دیگر مورد توجه و مراقبت خاصی قرار نمی گیرد. آلوز فقط کمی خسته کننده به نظر می رسد. او از زندگی در زندان بسیار خسته است. با این حال، او اخیراً فوتبال را آغاز کرده و چندین بازی با زندانیان دیگر انجام داده است. همه افراد در زندان آلوز به دلیل جنایات مشابه پشت میله های زندان هستند. الوز پسر خوب و آدم منطقی است. او واقعا باحال است. زندانیان دیگر او را امضا می کنند. از دیدن این صحنه شگفت زده شدم.”

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از محاکمه آلوز، وکیل او کریستوبال مارتل در ارائه مدارک خود به قاضی پرونده، از او خواست تا با آزادی موقت موکلش موافقت کند، مشروط بر اینکه از دستبند مکان یاب استفاده کند و در نتیجه نگرانی خود را در مورد این احتمال وجود داشته باشد. فرار متهمان از کشور به حداقل می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید