روایت خانواده مرحوم «دهبوید» از سوء استفاده رسانه های دروغین بیگانه


زمان: 00:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916775

پس از سوء استفاده تروریست ها و دروغگویان حرفه ای از رسانه های بیگانه در خصوص درگذشت مرحوم رضا دهبوید در ساری، والدین آن مرحوم گفتند: دشمن از هر حادثه ای برای آسیب رساندن به کشور ما سوء استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، شامگاه دوشنبه 23 آذرماه جسد بی جان جوانی به نام رضا دهبوید توسط نیروی انتظامی مازندران به یکی از بیمارستان های شهر ساری منتقل شد و کارکنان آن بیمارستان بلافاصله آخرین تلاش خود را برای احیای این جوان انجام دادند. مرد، که ناموفق بود.

همچنین دستگاه های قضایی و انتظامی مازندران از جمله دستگاه قضایی به سرعت در حال بررسی و شفاف سازی تمامی جوانب این معضل هستند تا با متخلفان از هر صنف و سازمانی بدون هیچ تساملی برابر قانون برخورد قاطع شود.

اما رسانه های تروریستی حرفه ای و دروغگویان خارجی از این موضوع برای پروژه های جعلی برای کشتار مردم و برهم زدن امنیت و آرامش مردم سوء استفاده کرده اند. روایت خانواده مرحوم «رضا دهبوید» مهر دروغینی بر سرکشی آنهاست.

قدرت الله دهبوید پدر مرحوم رضا می گوید: از همان ساعت اول حادثه مسئولان آمدند و من مستقیماً در همه جاهایی که قرار بود موضوع بررسی شود حضور داشتم و این نشان از صداقت مسئولان است.

مادر آن مرحوم نیز گفت: دشمن از هر مشکلی استفاده می کند و قصد آسیب رساندن به کشور را دارد و مطمئن هستیم که حق ما پایمال نخواهد شد.

دروغ و تهمت دو تکنیکی است که رسانه های ضد انقلاب برای شعله ور نگه داشتن آتش ناآرامی های هفته های اخیر به کار گرفته اند. نابسامانی که مردم از همان ابتدا از برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدا شده اند.

رسانه های ضد ایرانی که این روزها و هر ساعت کار خود را دروغ گویی علیه نظام و انقلاب کرده اند، این بار مرگ رضا دهبید را در برنامه دروغ پردازی خود قرار دادند. اما پدر و مادر این مرد محروم ضد انقلاب را رد کردند و گفتند که اجازه نخواهیم داد کسی از مرگ فرزندمان سود ببرد.

انتهای پیام/

روایت خانواده مرحوم «دهبوید» در مورد سوء استفاده از رسانه های کذب

دیدگاهتان را بنویسید