روایت ویژه یحیی روی ستاره پرسپولیس

روایت ویژه یحیی روی ستاره پرسپولیس

وحید امیری که یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش به حساب می آمد در سه دیداری که ایران انجام داد روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

وینگر فنی پرسپولیس که قبل از جام جهانی مصدوم شده بود و دیسکش زیر تیغ جراحی شده بود، امیدوار بود با تمرینات مستمر شرایط را برای ورود به تیم ملی فراهم کند. سرانجام یک ماه مانده به جام جهانی توانست در تمرینات و مسابقات شرکت کند و حتی توسط کارلوس کی روش به او فرصت بازی در اردوی اتریش داده شد.

امیری در حالی که یکی از چهار بازیکن تیم ملی پرسپولیس در جام جهانی قطر بود، سه بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. این در حالی بود که این بازیکن در جام جهانی قبلی یکی از ستاره های سرمربی پرتغالی محسوب می شد و به عنوان بازیکن مورد علاقه او نیز شناخته می شد.

امیری پس از بازگشت به اردوی پرسپولیس با فراموش کردن اتفاقات قهرمانی جهان و فرصتی که به او داده نشد، سعی می کند خود را برای حضور در تیم پرسپولیس آماده کند. یحیی گل محمدی با شناخت روحیات این بازیکن امیدوار است بدون توجه به شرایطی که در پیش گرفته، بتواند نمایش موفقی را مقابل استقلال در دربی و در سمت چپ خط دفاعی این تیم دنبال کند و تیمش را به نتیجه لازم نزدیک کند.

دیدگاهتان را بنویسید