روایت یزدانی از عمق اختلاف استقلال

جدایی این دو مدافع جنجال زیادی به پا کرده و هفته هاست به یکی از سوژه های اصلی رسانه های ایران تبدیل شده است. باشگاه استقلال به یزدانی و مرادمند قول داده بود که برای خدمت سربازی مشکلی نداشته باشند و به کار خود در تیم استقلال ادامه دهند اما در نهایت سازمان جذب از دو مدافع استقلال خواست تا از دست مدیران و کارکنان به شدت ناراحت شوند.تیم استقلال . تیم را ترک کن

مرادمند از آن زمان تاکنون پاسخی به این ماجرا نداده است، اما سیاوش یزدانی بارها با انتشار پیامی و یک بار در مصاحبه ای مفصل خبرساز شده است.

مدافعی که حتی با لباس استقلال به تیم ملی دعوت شده بود، با ارسال پیامی جنجالی وعده آبروریزی استقلالی هایی را داد که فقط به دنبال “منافع شخصی” هستند و “حباب مجازی” آنها ترکید.

محمد دانشگر ابتدا با انتشار عکسی از یزدانی دلتنگی خود را برای وی ابراز کرد. یزدانی نیز در واکنش به این اقدام دانشگر در اینستاگرامش نوشت: «خیلی مردی. شما تنها کسی هستید که برای صحبت کردن وجود دارد. حضور من در استقلال جای خیلی ها را تنگ کرده بود! آینده یک جوان به راحتی تباه شد، اما هیچکس چیزی نگفت زیرا او به منافع خود علاقه داشت. روزی این حباب مجازی خواهد ترکید و ماهیت این افراد آشکار خواهد شد.»

دیدگاهتان را بنویسید