روحانی در تدوین سیاست های واکسن اشتباه کرد

ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779278

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: دولت دوازدهم در تدوین سیاست های واکسن اشتباه کرد و نتوانست ما را به سمت واکسن بومی سوق دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جلالی سه شنبه شب در همایش واکسن و واکسن مقابله با کووید 19 که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در موسسه تحقیقات سرد راجی کرج برگزار شد، اظهار داشت: تهدیدات زیستی جهان شامل اقلیم، اقلیم، زیست شناسی، سایبرنتیک و تهدیدات TAH

وی گفت: سه سال پیش در یک کنفرانس امنیتی در مونیخ که موضوع تهدیدات جدی جهانی مطرح شد، موضوع تهدیدات زیستی مطرح شد و گفت که جهان با سطحی از تهدیدات زیستی مواجه است که در آن 30 میلیون نفر جان خود را از دست خواهند داد. زمان کوتاه.. زمان

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه در پایان این موارد سه عنصر را درخواست کرده اند، گفت: بازسازی ساختار نظارت و کنترل بهداشت جهانی با تمرکز بر کشورهای ضعیف تر برای جلوگیری از چرخه گذار از این کشورها به کشورهای بیشتر. انباشت و ذرات گرد و غبار واکسن ها و تجهیزات پزشکی و آماده سازی زیرساخت های زیستی جهان به اندازه آمادگی ارتش ها در شب حمله به کنفرانس امنیتی مونیخ بود.

تاج نشان داده است که تهدید بیولوژیکی یکی از تهدیدات جهانی است

وی گفت: پس از سه سال علائم تصادف مشاهده شد. و پیامدهای آن فراتر از پیامدهای صرفاً بیولوژیکی است.

سردار جلالی با بیان اینکه در دو سال اخیر بحث واگذاری موسسه رازی به بخش خصوصی مطرح شده است، گفت: سطح تهدید را پاسخ دهید.

وی گفت: در کنار فاصله گذاری اجتماعی و سایر پروتکل ها، قسمت اصلی مقابله با تهدیدات قطعاً واکسن است و جایگاه واکسن در دنیا مشخص است.

دولت دوازدهم در سیاست واکسن اشتباه کرد

رئیس سازمان حفاظت غیرعامل با بیان اینکه دولت دوازدهم در سیاست گذاری در حوزه واکسن اشتباه کرد و نتوانست ما را به سمت واکسن بومی سوق دهد، افزود: از گذشته تا امروز.

وی گفت: تهدیدات بیولوژیکی یک تهدید جهانی است.

سردار جلالی گفت: سه سوال اول این است که آیا تاج یک ویروس طبیعی است، آیا این ویروس در یک پروژه تحقیقاتی بین چین و آمریکا در حال آزمایش و تلاش برای دریافت واکسن است یا خیر و در نهایت یک سلاح دست ساز است و آیا این کار انجام شده است. عمدا انجام شد؟ مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که کدام کشور مسئول ایجاد تاج بوده است، گفت: به طور طبیعی متهمان اول کسانی هستند که ظرفیت و توانایی فنی این کار را دارند چرا که آزمایش ویروس نیاز به آزمایشگاه های سطح سه و چهار دارد که آمریکایی ها 50 آزمایشگاه دارند. . . آنها این سطوح را توسعه دادند.

رئیس سازمان حفاظت غیرعامل گفت: انگیزه خواستن و بهره برداری از ظهور این ویروس از عناصر تحلیلی و راهبردی این سوال است و برای جمع آوری این اطلاعات نیازمند پاسخ دقیق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در دانشگاه ها درباره نظام حکمرانی علیه تاج بحث جدی شود و نقاط قوت و ضعف ما در این زمینه اصلاح و تقویت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید