روحیه جهادی دانش آموزان باعث پیشرفت کشور، شکست دشمنان است

ساعت: 17:05
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790360

مختاری گفت: دانش آموزان امروز باید هر حرکت و حرکت دشمن را با دیدی عمیق رصد کنند و با شناخت کامل و درک عمیق مشکلات همراه با احساس مسئولیت در قبال شرایط و در تمامی عرصه های پیشرفت و شکست حرکت کنند. و همیشه شکست دشمن را درک کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین مختاری از فعالان دانشجویی شهرستان رشت در گفت و گو با صبح توس به مناسبت شانزدهمین روز از خطر سالروز دانشجو؛ وی گفت: 16 هازارد نماد بارز استکبارستیزی و استعمار ستیزی جامعه دانش آموزی در ایران اسلامی است که به عنوان روز بزرگی در تاریخ کشور ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه هازارد 16 یادآور مبارزات نهضت دانشجویی امام علیه السلام با استبداد و استعمار بود، اظهار داشت: در کمال تعجب منشأ تحولات عظیمی شدند و همراه با جامعه در راه رسیدن به اهداف متعالی خود گام برداشتند.

این فعال دانشجویی افزود: دانشجویان امروز باید هر حرکت و حرکت دشمن را با دیدی عمیق رصد کنند و با شناخت کامل و درک عمیق مشکلات همراه با احساس مسئولیت در قبال وضعیت و پیشرفت در همه عرصه ها حرکت کنند. همیشه کشور و شکست دشمن را درک کنید.

مختاری بیان کرد: دانش آموزان باید ضمن شناسایی مشکلات موجود و یافتن راه حل های علمی مناسب برای این مشکلات به دنبال کاستی ها در بخش های مختلف باشند تا در کنار مسئولان گام های بلندی برای رفع مشکلات موجود برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان امروز باید روحیه شهادت طلبی و ایثار را در کنار کسب علم و دانش پرورش دهند، گفت: بیایید با روحیه جهادی وارد میدان شویم و همه مشکلات را با هم مدیریت کنیم.

بسیجی فعال دانشجویی ادامه داد: امروز باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه قرار دهیم و در عرصه های مختلف برای پیشرفت علمی کشور گام برداریم.

مختاری در پایان با تاکید بر اینکه امروز مهمترین رسالت جامعه دانش آموزی کشور، بصیرت و علم آموزی برای پیشرفت و دستاوردهای عالی کشور است، تصریح کرد: گام های محرک در این عرصه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید