روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است/بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913735

در مجمع بزرگ اقتدار بسیجیان سمنان مطرح شد.

همزمان همانند استان های مختلف کشور و با حضور اقشار مختلف مردم، رزمایش بزرگ بسیجیان سمنان در تالار غدیر آن شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، امروز ۱۴ آذرماه مصادف با روز بسیج همایش «شکوه صلابت» با حضور گسترده بسیجیان با حضور استاندار سمنان نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. فرمانده سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و جانبازان در سالن غدیر سمنان برگزار شد.


روحیه و تفکر بسیجی باعث سربلندی و قدرت نظام شد

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان به نقش بسیج به عنوان معجزه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج به فرمولی برای عبور از مشکلات و رفع آسیب تبدیل شده است.

دامگانی با اشاره به اینکه بسیج در 43 سال حوادث زیادی را پشت سر گذاشته است، بیان کرد: بسیج به جایی رسیده است که تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند، همچنان که تهدیدات اقتصادی را به خودکفایی تبدیل می کند.

فرمانده سپاه سمنان افزود: بسیج با تشکیل هسته های مقاومت مردمی توانسته تهدیدات منطقه ای را به عاملی بازدارنده در برابر شیاطین جهان تبدیل کند.


1c9310ee 4c7a 44e4 b18c 0a5a3a9a45d2 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه بسیج اقتدار و عزت را برای نظام به ارمغان آورد، گفت: بسیج، بسط معنوی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان را رقم زد.

دامگانی به نقش آفرینی بسیجیان در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: با نقش بسیجیان باید بتوانیم از نظام برآمده از انقلاب اسلامی الگو گرفته و تمدن نوین اسلامی را ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه سمنان همچنین بیان کرد: بسیج مظهر کارآمدی نظام و حرکت پویای ملت ایران است.


بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: فرهنگ بسیجی این امکان را به ما داده است که در عرصه معادلات سیاسی و فراتر از مرزهای جغرافیایی تاثیرگذار باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به بیانات امام راحل (ره) مبنی بر اینکه انقلاب را صادر خواهیم کرد، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و بسیج را صادر کرده ایم.


61c9cf72 dcbc 42e4 931d 74a1c56d313c خبر خاکستری

هاشمی با اشاره به اینکه در سطح استان پروژه های محرومیت زدایی را در اختیار بسیج قرار دادیم که با دقت و سرعت انجام دادند، گفت: اگر امروز بر اساس ابلاغ وزیر کشور، استان سمنان به عنوان استانی باشد. سومین استان موفق کشور در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی است. رکود معرفی شده است، بدون شک با تکیه بر فرهنگ بسیجی و روحیه بسیجی این اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه اگر امروز شاهد رزمایش جهادگران فاطمی 2 در سطح استان هستیم به دلیل فرهنگ والای بسیجی است، گفت: حضور گروه های جهادی و ارائه خدمات در ابعاد مختلف نشان از توانمندی و اقتدار دارد. بسیج و عزم جزمی آنان برای خدمت به اقشار مختلف مردم.

این مراسم باشکوه که مورد تشویق شدید بسیجیان قرار گرفت، نمایشی از اقتدار بسیج به تمام معنا بود.

بسیجیان سمنان در این حضور آمادگی خود را برای دفاع و حمایت از آرمان های انقلاب، تمامیت ارضی استان نشان دادند و بار دیگر انزجار و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.


همچنین بسیجیان سمنان در همان حال در کنار سخنان حکیمانه فرمانده کل قوا نشست.

بسیجیان در همایش شکوه و اقتدار بسیجیان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، لبیک یا خامنه ای بر لزوم مقابله با آمریکای جهانخوار تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید