روح جستجوی افراد باید افزایش یابد

زمان: 11:59
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774832

رهبر نماز جمعه خداوند گفت: مردم باید الزامات درست و اصولی داشته باشند و ائمه جماعات و جلسات روز جمعه نیز وظیفه دارند کارکنان را دعوت کنند تا از الزامات مردم پیروی کنند تا مشکلات با دلسوزی و همکاری مردم و مسئولان حل شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهان بین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین یدالله رحمانی ، لرد لردگان روز جمعه در گفتگو با هیئت امنا و مردم و ساکنان ولسوالی حاجی آباد گفت: بسیاری از مشکلات قطعاً با برداشتن بخشی از بدنه دولت قبلی و آمدن به قدرت مردم انقلابی با روحیه جهادی

وی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی رفع محرومیت و مراقبت از مناطق محروم بود که هزینه چندانی ندارند و به راحتی در سطح شهر حل می شوند در حالی که به دلیل کم کاری برخی از افراد با آن روبرو هستیم. مشکلاتی که با حضور نیروهای انقلابی در میدان حل می شود.

جمعه ای که من از لردگان دارم ، با وجود ارزیابی نتایج سپاه و بسیج در شناسایی و رفع برخی مشکلات اجتماعی در این محله ، با اشاره به حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند اگر سپاه نباشد ، دولت هم نخواهد بود ، گفت: سپاه و بسیج در شهرستان لردگان ، خدا را شکر در همه زمینه ها مناطق ، به ویژه فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و مدنی ، نتایج خوب و مثبتی دارد ، به ویژه از آنجا که ما شاهد حضور سپاه و بسیج در شرایط بحرانی مانند زلزله ، سیل ، و غیره که نشان دهنده روحیه انقلابی و جهادی این اقوام است هزینه های بسیار کم و اتکا به قدرت بسیج و گروه های جهادی بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد.

وی گفت: همه چیز باید بر مسجد متمرکز باشد ، زیرا پیامبر اسلام (ص) مسجد را مرکز همه برنامه های فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی قرار داد و در دهه 1960 ما دیدیم که مسجد مرکز همه موارد بود ، شورا در مسجد تشکیل می شود در همان مساجد مشکلات مناطق و محلات با همدلی شورا و مردم بررسی و حل می شود.

رحمانی در پایان تأکید کرد: “مردم باید فرهنگ سختگیری را داشته باشند ، مردم باید الزامات درست و اصولی را بدانند و البته نماز جمعه و جلسه موظف است از کارکنان دعوت کند تا درخواست های مردم را برای حل این مسائل همدردی پیگیری کنند.” همکاری مردم و کارکنان “سالهاست که ساکنان محترم حاجی آباد و دیگر نقاط شهر گرفتار شده اند ، که باید اجازه داده شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید