روزبه چسمی پس از تساوی استقلال اعتراف کرد

روزبه چسمی پس از تساوی استقلال اعتراف کرد

روزبه چسمی بازیکن استقلال پس از تساوی مقابل سپاهان گفت: به هواداران دو تیم تبریک می گویم. بعد از مدت ها آنها به ورزشگاه آمدند و یک بازی بسیار خوب را تماشا کردند. تنها چیز بد این بود که نتیجه مساوی بود. ما برای سه امتیاز آمدیم. در ابتدای بازی پرس می کردیم و گل می زدیم اما در صورت اشتباه به گل مساوی می رسیدیم. در نیمه دوم هم سپاهان و هم ما فرصت داشتیم اما بازی با تساوی به پایان رسید. امیدوارم پنج بازی آینده را ببرم و قهرمانی را به هواداران تقدیم کنم.

وی با بیان اینکه بازی های پرسپولیس امسال بعد از استقلال بود، گفت: برنامه ریزی توسط مسئولان انجام می شود و این اشکالاتی است که وجود دارد. اما خدای نکرده 5 بازی را ببریم و کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم. فکر می کنم اگر در هر 5 مسابقه با تمام وجود وارد زمین شویم و در آن پیروز شویم، کاری به اگر و اما به نتایج سایر تیم ها نداریم.

چسمی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می کنیم. آنهایی که در اصفهان بودند و آن هوادارانی که از شهرهای دیگر آمده بودند. جو واقعا خوب بود. بازی با حضور تماشاگران کیفیت متفاوتی دارد. خدا نکند همیشه همینطور باشد و همیشه بتوانیم بازی های باکیفیتی را تماشا کنیم.

مدافع 5 بازی اخیر استقلال گفت: هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم. پنج هفته اخیر است و تیم ها سعی می کنند سقوط نکنند و سهمیه قهرمانی را کسب کنند. این موضوع بازی های آخر را سخت کرد. اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بدون اما و اگر قهرمان شویم، هر 5 بازی را ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید