روزهای خوش ستاره ایرانی در کنار جانشین رونالدو

نکته جالب خرید جدید شیاطین سرخ این است که او زمانی در آلکمار هلند با علیرضا جهانبخش همبازی بوده و خاطرات خوشی از بازی با او دارد.

وث و هورست در دو فصل بازی برای آلکمار و در کنار علیرضا جهانبخش، مجموعاً 45 گل به ثمر رساندند و نقش مهمی در سومین قهرمانی تیمش در لیگ هلند در فصل 18-2017 داشتند.

روزهای خوش ستاره ایرانی در کنار جانشین رونالدو

جهانبخش در دو فصل 12 پاس گل به وکهورست داد و زوج او و هلندی در مجموع 81 گل به ثمر رساندند! در فصل 18-2017 جهانبخش و وکهورست در خط حمله آلکمار به میدان رفتند و رقابت قدرتمندی برای کسب عنوان آقای گل لیگ هلند داشتند. این رقابت ها با پیروزی ستاره ایرانی به پایان رسید و جهانبخش 21 گل در مقابل 18 گل واکهورست به ثمر رساند. ستاره ایرانی در بخش کمک‌رسانی عملکرد بهتری داشت و 12 پاس گل داد که دو برابر پاس گل وگهورست هلندی بود.

وکهورست پس از حضور در آلکمار، برای ولفسبورگ در بوندسلیگا بازی کرد و در آن تیم درخشید، اما انتقال به برنلی برای او کارساز نبود و در ابتدای فصل به بشیکتاش قرض داده شد. درخشش جام جهانی نام مهاجم هلندی را دوباره بر سر زبان ها انداخت و او حالا این فرصت را دارد تا بار دیگر توانایی های خود را در اولدترافورد نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید