روزهای وحشتناکی برای ستاره ای که به استقلال پشت کرد

روزهای وحشتناکی برای ستاره ای که به استقلال پشت کرد

رشید مظاهری که سابقه بازی در تیم های سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی، استقلال و فولاد را در کارنامه دارد، شاید به دلیل تصمیماتی که اخیرا گرفته، نتواند آنطور که باید کیفیت فنی خود را نشان دهد.

سابقه حضور رشید مظاهری در تیم هایی که در آنها حضور داشته، همواره بر اساس تاثیرگذاری قوی او بوده است. اما حالا ممکن است شرایط دو فصل اخیر به ضرر او تمام شده باشد و شرایط روحی-روانی و تصمیمات غیرحرفه ای او نیز در این موضوع تاثیرگذار بوده است.

رشید که سابقه بازی برای تیم ملی در جام جهانی و جام ملت ها زیر نظر کارلوس کی روش را دارد، شاید تصورش را هم نمی کرد که پس از جدایی جنجالی اش از تراکتورسازی و پیوستن به استقلال، بخت و اقبال به شکلی عجیب به او تبدیل شود. شماره یک استقلال که باید اذعان داشت اشتباهات کمی در ترکیب آبی ها داشت، در نهایت با تصمیمی احساسی تری راهی سپاهان شد تا پیراهنی را که برایش می جنگید به همین راحتی از دست بدهد.

اما حضور او در سپاهان باعث شد تا با فرح بال به عنوان شماره یک این تیم ظاهر شود. اما بازگشت پیام برای نیازمندان و دوباره رقابت و وضعیت روحی این دروازه بان باعث شد که تصمیم به رفتن بگیرد و دوباره به مقصدی جدید برود. البته این بار او دست به قمار بزرگی زد و با وجود اینکه در فصول اخیر همیشه در تیم های مطرح حضور داشته، منتظر پیشنهادی برای بازگرداندنش است و فاصله ای تا پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است.

حالا در فاصله 24 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات و در شرایطی که تیم های بالای جدول دارای دروازه بان های ثابت و قابل اعتمادی هستند، باید دید رشید مظاهری چه تصمیمی خواهد گرفت. برای شماره یک سابق سپاهانی ها اولویت اصلی در حال حاضر این است که به این نتیجه برسد که در تیمی قرار دارد که می تواند جاه طلبی بالایی داشته باشد و شرایط بد روحی و روانی و آرامشی که در دوره گذشته از او گرفته شده بود را از او بگیرد. .

در حال حاضر و در اتفاقی جالب از پنج تیم پیشنهاد دریافت کرده است. این بار اما تیم های خواهان او بر خلاف گذشته در قهرمانی پیشروی ندارند و مدعی بزرگی برای این فصل به حساب نمی آیند. اما او به دنبال راه حلی است که بتواند او را در بین مدعیان اصلی گلزنی فصل قرار دهد. باید دید این دروازه بان بعد از این دقایق هولناک چه تصمیمی می گیرد و با چه تیمی مذاکره و در نهایت با چه تیمی قرارداد می بندد.

دیدگاهتان را بنویسید