روز امضای قرارداد برای ستارگان استقلال فرا رسید

روز امضای قرارداد برای ستارگان استقلال فرا رسید

اعضای تیم استقلال که در فصل جاری نقل و انتقالات تابستانی قرارداد خود را تمدید کرده و یا به عنوان بازیکن یا مربی جدید به این تیم پیوسته اند، فردا به هیات فوتبال می روند.

بر اساس این گزارش، با توجه به قرار قبلی باشگاه استقلال با هیات فوتبال استان تهران، اعضای تیم استقلال فردا برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال استان رفته و به صورت رسمی در دفتر هیات استان ثبت نام می کنند.

هیچ هزینه ای ندارد. هنوز مشخص نیست که استقلالی ها چه ساعتی از روز به هیئت فوتبال می روند، اما به دلیل برگزاری بازی دوستانه این تیم در روز پنجشنبه و در پیش بودن تعطیلات عزاداری محرم، هیئت فوتبال تا اواسط هفته آینده تعطیل است، بنابراین آخرین فرصت برای بازیکنان استقلال قرار است فردا این اتفاق بیفتد. سران باشگاه قصد دارند با ثبت قرارداد و ارسال اسامی نهایی بازیکنان به سازمان لیگ، کارت بازی اعضای تیم برای اولین دیدار با سپاهان را در اواسط هفته آینده دریافت کنند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه هر بازیکنی باید قرارداد خود را با شماره پیراهن خود در دفتر مدیریت فوتبال ثبت کند، امروز این موضوع نهایی شد و هر بازیکنی در فصل جدید شماره پیراهن خود را گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید