روز سرنوشت ساز برای باشگاه استقلال فرا رسید

روز سرنوشت ساز برای باشگاه استقلال فرا رسید

پرداخت پول کلان به آندره آ استراماچونی به مهمترین دغدغه هواداران استقلال تبدیل شده است. مدیران باشگاه فقط تا 20 فروردین 1402 فرصت دارند تا مبلغی در حدود 100 میلیارد تومان به حساب استراماهونی واریز کنند و از عواقب سنگین فیفا جلوگیری کنند.

اگر استقلالی ها در موعد مقرر پول استراماچونی را پرداخت نکنند، نه تنها پنجره نقل و انتقالات آنها بسته می شود، بلکه به احتمال زیاد موفق به دریافت مجوز حرفه ای AFC نمی شوند، یعنی این باشگاه بار دیگر از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شود.

بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست از کمک های دولتی برای پرداخت پول استراماچونی استفاده کند، مدیران باشگاه امیدوارند با توافق دوجانبه به سرعت مبلغ مورد نیاز را دریافت کرده و به حساب سرمربی سابق ایتالیایی خود واریز کنند.

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در گفتگوی اخیر خود از برگزاری جلسه مهمی با مدیران تیم اول در روز یکشنبه خبر داد. به همین دلیل می توان حدس زد که یکشنبه روز مهمی برای باشگاه استقلال است. روزی که هواداران نیز امیدوارند بدهی استراماچونی تامین و به او پرداخت شود. سوالی که می تواند آینده استقلال را با گذشته متفاوت جلوه دهد.

بدون شک اگر فردا در جلسه مدیران تیم اول نتایج مورد نیاز حاصل نشود و پول به استقلال نرسد، با توجه به زمان اندک تا پایان مهلت پرداخت و البته تشریفات اداری واریز وجه و اخذ تاییدیه از استراماهونی و فیفا. ، مشکلات جدی برای باشگاه پایتخت پیش خواهد آمد.

حال باید دید آیا مدیریت باشگاه استقلال که شاید تصمیم مهمی مانند همراه اول برای تامین بدهی سنگین به استراماچونی نداشته باشد، می تواند در جلسه فردا رضایت مدیران این اپراتور را جلب کند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. .

دیدگاهتان را بنویسید