روز طلایی ووشوی قهرمانی جوانان جهان در جاکارتا؛ 3 طلا، یک نقره و یک برنز تا پایان روز سوم


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916601

کاروان کشورمان در سومین روز از مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان با 3 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، هشتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان از روز سه شنبه (سه شنبه) در شهر تانگانگ اندونزی آغاز شد و ملی پوشان زن و مرد ایران که با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد» اعزام شدند. امروز (پنجشنبه) به رقابت خواهند پرداخت. مخالفانشان رفتند. کاروان ووشو کشورمان در آن روز موفق به کسب 3 مدال طلا و یک برنز شد. بر این اساس مدال آوران کشورمان در روز سوم به شرح زیر هستند:

* یونس هدی در فرم نان دائو با امتیاز 9.26 به مدال طلا دست یافت. رقبای کره جنوبی و مصر دوم و سوم شدند.

* نماینده کشورمان در قالب نان تائو هستی صدیکی با امتیاز 9.24 به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد. در این رده ورزشکاران هنگ کنگ و مالزی دوم و سوم شدند.

* نازنین بازار که در روز اول مسابقات در فرم نانچوان به مدال نقره دست یافت، این بار رنگ مدال خود را طلایی کرد. نماینده کشورمان این بار در فرم نان گوئن با امتیاز 8.99 به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد و در این فرم رقبای هنگ کنگ و چین دوم و سوم شدند.

* شاهین بنی طالبی پس از ورزشکاران مالزی و اندونزی با امتیاز 9.15 به مقام سوم دست یافت. او به طور مشترک با ورزشکاری از هنگ کنگ به این مقام رسید.

**قبل از این 4 مدال، نازنین بازار در روز اول مسابقات در نانچوان برای کاروان کشورمان به مدال نقره دست یافت.

صبح امروز (پنجشنبه) مسابقات تالو، حدیث امیری در گوئن شو، حسین کیبلنما در گوئن شو، رامتین سیاه مشتی و سامیار صادقی در چانگ چوان نیز فرم خود را نشان دادند و از کسب مدال بازماندند. همچنین عصر همان روز صبا رامیان و ترنم بائوج در چانگ چوان موفق به کسب مدال نشدند.

در بخش یکشنبه این مسابقات نتایج رقبای کشورمان به شرح زیر است:

* در وزن 45 کیلوگرم امیرمحمد بازگیر که در دور اول مقابل نماینده آذربایجان به برتری رسید در دور دوم به مصاف حریفی از عربستان رفت.

*برای پسران و در وزن منهای 48 کیلوگرم حسین ولی زاده پس از پیروزی در مبارزه نخست مقابل نماینده کشور میزبان، در دومین مبارزه مقابل «آیداروف» از قزاقستان پیروز شد و راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

*در بخش ساندای بانوان و در وزن منهای 52 کیلوگرم کیانا بیابانی پس از غلبه بر دیویاناشی از هند در دور اول به مصاف زهرا واهانا از اندونزی رفت و پس از پیروزی مقابل این ورزشکار راهی دور سوم این مسابقات شد. دعوا می کند. نماینده کشورمان با راهیابی به این مرحله مدال برنز خود را تثبیت کرد. او قرار است در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار ایتالیا و مصر برود.

* در ماده ملبا بانوان و در وزن منهای 56 کیلوگرم دیانا رحیمی مقابل «پوسپا آناستازیا» از اندونزی به مرحله بعدی این رقابت ها راه یافت. او در اولین مبارزه خود “یینگ هه اونگ” از هنگ کنگ را شکست داد.

* رضا سوخوری ملی پوش وزن 56 کیلوگرم کشورمان که در دو دیدار نخست خود نمایندگان هند و برزیل را شکست داده بود، در دور سوم حریفی از هنگ کنگ را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

* در وزن 60 کیلوگرم «کوثر علیزاده» با «تا فونگ آن» از ویتنام دیدار کرد و ضمن برتری بر حریف خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شد. وی در دور بعدی این مسابقات به مصاف “بتول صلاح الدین” از فلسطین می رود.

* در وزن 70 کیلوگرم عرفان محرمی مقابل «محمد عزیز» از تونس به برتری رسید و راهی مرحله سوم پیکارهای قهرمانی جهان شد. وی در مرحله اول “سامی حرب” نماینده اردن را شکست داد.

* در وزن 52 کیلوگرم محمد عرفان مقدم که در نخستین مبارزه خود «ریزکی» از اندونزی را شکست داد در دومین دیدار مغلوب نماینده مصر شد. با این باخت مقام سوم مجموع او قطعی شده و در پایان رقابت ها در این وزن مدال برنز مجموع این دسته را از آن خود خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید