روز قدس، نماد مقاومت در برابر صهیونیسم/ خون حاج قاسم، نابودی اسرائیل را تسریع کرد.


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835097

پدر شهید جبهه مقاومت اسلامی وحید فرهنگی والا گفت: روز جهانی قدس نماد مقاومت در برابر صهیونیسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر فرهنگی والا پدر شهید جبهه مقاومت وحید فرهنگی والا در گفتگو با تبریزبیدار در خصوص اهمیت روز قدس گفت: مردم مسلمان سراسر جهان که رژیم غاصب و سکولار می خواهد آن را به نظام اسلامی سرایت دهد. منطقه

وی افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دن قدس، اتحاد جهان را با مردم فلسطین ایجاد کردند.

پدر شهید فرهنگی گفت: امام (ره) اسرائیل را شیطانی می داند که فلسطین را اشغال کرده است. مردم به جای مخالفت با این شیطان از آن می ترسیدند، اما نامگذاری روز قدس مسلمانان را در سراسر جهان بیدار کرد و به آنها قدرت داد تا در برابر رژیم غاصب تا دندان مسلح و رژیم های فاسد سرمایه داری بایستند. آنها را شکست دهید.

وی با برشمردن عواقب روز جهانی قدس گفت: روز قدس کم کم دارد از دنیا می رود و رژیم فساد و حامیان آن هر ساله شاهد راهپیمایی مردم در روز قدس و تشویق مردم فلسطین هستند. تا بتواند دشمن شکست ناپذیر را شکست دهد.

وی گفت: این تاثیر به جایی رسیده است که فلسطینی ها اکنون اسرائیل را با موشک می زنند و مطمئن هستند که این رژیم را نابود و سرنگون خواهند کرد.

فرهنگی والا با اشاره به دیگر پیامدهای روز جهانی قدس افزود: پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 25 سال آینده اسرائیل را نخواهد دید، دشمن را تکان داد و صهیونیست ها دست و پا را از دست دادند.

پدر شهید جبهه مقاومت به تأثیر خون حاج قاسم در آزادی قدس اشاره کرد و گفت: خون حاج قاسم بر پیام امام خمینی (ره) به مقام معظم رهبری افزوده شد و تأیید کرد که اسرائیل تا 25 سال آینده نخواهد دید.

وی ادامه داد: حاج قاسم سال هاست که با دشمن می جنگد و به فلسطینی ها کمک می کند و با درایت و فرماندهی خود آنها را امیدوار می کند که می توان دشمن را شکست داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید