روز قدس دفاع از تمامیت ارضی مسلمین/ استکبار و در رأس رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است.


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835016

کارشناس مسائل سیاسی: روز قدس به دلیل گمانه زنی های استکبار برای مشروعیت بخشیدن و دگرگونی حفاظت از تمامیت ارضی مسلمانان در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و… اهمیتی دوچندان پیدا می کند. تحت عنوان تروریسم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «قدرت الله نیا صادق» مدرس دانشگاه و تحلیلگر سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ایلام بیدار است وی گفت: «روز جهانی قدس امسال از جهات مختلف مهم است. ابتدا پس از دو سال مبارزه با ویروس کرونا و توقف راهپیمایی های مختلف از جمله راهپیمایی ها، امسال با ثبات نسبی اپیدمی ولیعهد، زمینه برای حضور گسترده مسلمانان روزه دار در این عرصه بزرگ فراهم شد. جاسوسی استکبار برای مشروعیت بخشیدن و تبدیل حفاظت از تمامیت ارضی مسلمانان در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و غیره. تحت نام تروریسم اهمیتی دوچندان دارد.

وی گفت: آنچه امروز از محاسبات منطقه ای دنیا می توان استنباط کرد این است که استکبار و استعمار به رهبری رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین سلطه منفعت طلبانه آمریکا بر اکثر دولت ها در حال کاهش و نابودی است و این باعث شده است که این مستکبران مردم را در دستور کار قرار دهید. «بصیرت را در دستور کار قرار دهید تا اذهان عمومی را فریب دهید.

نیا صادق افزود: این یک جنگ ناجوانمردانه است که در آن موضع و عملکرد آنها دنیایی وارونه و غیرواقعی را نشان می دهد و سعی می کنند با ترفندهای غیراخلاقی و دروغین، تجاوزات و رفتارهای غیرانسانی خود از جمله حملات نظامی به کشورهای مسلمان با شعار حمایت و پشتیبانی از آنها استفاده کنند. مشروعیت بخشیدن به کشتار مسلمانان و مردم بیگناه در کشورهای مسلمان تحت عنوان مبارزه با تروریسم و ​​از سوی دیگر صرفاً حفظ دین، وطن، سرزمین و آزادی از دست مسلمانان در فلسطین، لبنان، سوریه و یمن جنایت و ترور محسوب می شود.
این تحلیلگر سیاسی افزود: پر واضح است که اذهان بیدار چنین دروغ و عوام فریبی را نمی پذیرند. مهر تأیید این امر، نفرت روزافزون رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار در اقصی نقاط جهان به ویژه کشورهای اسلامی و اروپایی است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: روز قدس فرا می رسد و دشمن با خواب های آشفته خود مدام در تلاش است تا حضور مسلمانان را در این عرصه بزرگ دینی و جهانی تضعیف کند. زیرا این روزها بیش از هر زمان دیگری متزلزل شده و در آستانه سقوط است.

وی افزود: بدیهی است تلاش وی برای کارشکنی و تفرقه مضاعف می شود و به ویژه در این روز که روز بسیار حساس و سرنوشت سازی برای احیای اسلامی است قطعاً قایقرانی آنان متمرکزتر خواهد شد.

نیا صادق در پایان گفت: توجه به این مهم باعث می شود که حضور مخاطبان مسلمان و آزاده در سراسر جهان در حد لزوم باشکوه باشد. زیرا دشمن امید به فروپاشی نظام و وحدت بین مسلمانان دارد و قطعاً به دنبال فرصتی برای ایجاد نفاق است تا پایه های متزلزل آن را مستحکم سازد و در جهت تبدیل امیال شوم غربیان غاصب به کابوس های بی پایان عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید