روز قدس نماد مبارزه با سرطان صهیونیست/ لزوم اتحاد مسلمانان در دفاع از فلسطین


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834800

حجت الاسلام محمدی دنیا قدس را نماد مبارزه با سرطان رژیم صهیونیستی دانست و گفت: مسلمانان باید متحد و هوشیار در برابر توطئه ها و نقشه های شوم آنان بایستند تا از شر این سرطان در امان باشند و از فلسطین محافظت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت و گو با خبرنگار خاورستان با اشاره به اهمیت قدس در تفکر انقلابی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: روز قدس روز جهانی است. این روز فقط مختص قدس نیست. امروز روز برخورد مستضعفین با مستکبرین است.

وی همچنین قدس را قبله اول مسلمانان و برخی اسلام گرایان توصیف کرد و افزود: مردم برای دفاع از حق مسلم مردم فلسطین در روز قدس به میدان می آیند و امیدواریم در سال جاری دو سال دیگر شاهد پیشرفت بیشتری باشیم. مردم در راهپیمایی روز قدس: مایه قوت و انسجام جهان اسلام باشند و مشت محکمی در دهان دشمنان ملت فلسطین و دشمنان جهان اسلام بدهند.

امام جمعه طبس تاکید کرد: اتحاد و انسجام بین مسلمانان و حضور آنان در صحنه می تواند این سرزمین مقدس را به اسلام بازگرداند و به همین دلیل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دن قدس نامیده می شود.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه صهیونیست‌ها بهترین نژاد دنیا محسوب می‌شوند و تفکر رذیله‌ای دارند که خداوند همه دنیا را برای خدمت به یهودیان آفریده است و به دلیل این تصور غلط، هر روز جنایات جدیدی مرتکب می‌شوند. «روز قدس. وی گفت: این نماد مبارزه با سرطان رژیم صهیونیستی است و مسلمانان باید با اتحاد و هوشیاری در مقابل توطئه ها و برنامه های شوم آنها بایستند تا از شر این سرطان محافظت کنند و از فلسطین محافظت کنند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در سال های اخیر نظام سلطه منطقه را تضعیف و ناامید کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم هر روز بر قدرت این جبهه افزوده شود و مسلمانان با قدرت بیشتری از آرمان های خود دفاع کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید