روز متفاوتی را در زندان مرکزی بیرجند و/یا ضامن آهو سپری کنید


زمان: 18:31
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844265

کاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان مرکزی بیرجند شور و نشاط استانی مشتریان و زندانیان را تقدیم کرده و فضا را با عطر و بوی رضوی متبرک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانسال هاست که کارکنان حرم رضوی با پرچم متبرک حرم به روستاها و شهرهای دور افتاده سفر می کنند تا در شب میلاد امام رضا (ع) حال و هوای شهرها را معنوی کنند و این روزها امام مهربانی با گرمی گرمی را به همراه دارد. از کاروان استقبال می کند.

زائران زیادی هستند که قصد زیارت امام رضا (ع) را دارند اما بنا به دلایلی شرایط رفتن را ندارند، حضور این خادمان در روستاها و شهرها زمینه ورود دل ها به پنجره فولاد را فراهم می کند.

عبادت امام رضا (ع) برای شیعیان و دوستدارانش حتی از راه دور و حتی با نگاه به پرچم بارگاه مطهرش دلنشین و خاطره انگیز است.
و امروز همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان مرکزی بیرجند شور و نشاط استانی مشتریان و زندانیان را تقدیم کرده و فضا را با عطر و بوی رضوی متبرک کردند.

زندانیان بندهای مختلف با استقبال گرم خادمان حرم رضوی بر پرچم متبرک بارگاه منور امام هشتم (ع) زیارت کردند.
بسیاری از مردم برای حاجت خود به پنجره فولاد بارگاه امام رئوف می روند اما اهالی زندان که مدت هاست از عبادت عاجز بوده و دستانشان به پنجره فولادی حرم نمی رسد، از صمیم قلب به ایشان تسلیت می گویند. بندگان موسی الرضا (ع) محتاج احسان امام است.

در اینجا بیشترین امیدها به مراقبت النا ضامن برای رهایی از زندان و بازگشت به آغوش خانواده است. شاید به برکت نام امام رضا (ع) اتفاق خوبی بیفتد و گره ها یکی یکی باز شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید