روز نهم نشان دهنده بصیرت بلند مردم است/ طرح سردار سلیمانی برای مقابله با قیام

ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796364

حسینی گفت: 9 دی نشان دهنده دید بالای افرادی است که احساس مسئولیت می کنند و به موقع روی صحنه حاضر می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل گلستان ما سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم گردهمایی روز نهم در گرگان اظهار داشت: حماسه نهم دی و حضور گسترده مردم این حماسه را در تاریخ ماندگار کرد.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: 9 دی نشان دهنده دید بالای افرادی است که احساس مسئولیت می کنند و به موقع روی صحنه می آیند.

حسینی گفت: مردمی که برای پیروزی انقلاب و تداوم آن به شهادت رسیدند اجازه نخواهند داد که دشمنان اسلام و انقلاب بین آنها شکاف ایجاد کنند.

وی گفت: در یک آشوب تشخیص حق از باطل مشکل می شود و حتی برخی خواص متزلزل می شود اما مردم در رکاب رهبری به سخنان مقام معظم رهبری گوش دادند و توده های مردم صف خود را از یاغیان جدا کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شورشیان اسلام را از جمهوریت جدا کردند و گفتند انتخابات بهانه است و در روز قدس شعار نه غزه و نه لبنان سر دادند و این شورشیان جوهره خود را نشان دادند و در 5 دی ماه مصادف با آن بزرگ بود. روز عاشورا به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) اهانت کردند و در 18 دی ماه مردم به میدان آمدند.

حسینی گفت: دشمنان تجربه انقلاب های مخملی و پیروزی را در آن داشتند و فکر می کردند کار انقلاب در ایران تمام شده است اما مردم ایران بینی خود را به خاک می مالند.

وی گفت: در صحنه جنگ شرق و غرب با هم متحد شدند و در مقابل انقلاب ایستادند و بعد گفتند به جای جنگ سخت باید جنگ نرم انجام داد و در این زمینه سرمایه گذاری زیادی کردند اما مردمی بینش طرح آنها را شکست داد.”

نایب رئیس مجلس افزود: در قیام 88 عده ای لغزیدند و همراهی کردند و عده ای منفعل شدند و موضع نگرفتند و به قیام هم کمک کردند و مؤمن باید منکر امر به معروف و نهی از منکر شود. بد است و برخی آن را تفسیر می کنند: «مقام معظم رهبری در امتحان مردود شدند.

حسینی به نقش سردار سلیمانی در مقابله با قیام 88 اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی در خصوص قیام شفاف سازی کرد و در نامه ای به سران نیروهای مسلح توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

وی به تحریم های آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها با صحنه سازی چهره هایی که قبلا از یاران امام محسوب می شدند، در ماجرای قیام 88، ​​نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید