روز یکشنبه، پارلمان اقدامات متقابل بیانیه دو مسیری اتحادیه اروپا را بررسی خواهد کرد

ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923387

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌الملل و منافع ملی گفت: جلسه اضطراری کمیسیون امنیت ملی روز شنبه تشکیل می‌شود و مجلس روز یکشنبه در اولین روز کاری خود دو طرح فوری را برای مقابله با بیانیه مداخله جویانه و اتحادیه اروپا ارائه می‌کند. قطعنامه. او دستور کار خود را تعیین خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نوش آبادی، رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌الملل و منافع ملی شورای اسلامی در نشست با خبرنگاران با اشاره به بیانیه بی‌اساس اتحادیه اروپا و تصویب آن در مجلس این اتحادیه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تروریست‌های سپاه قدس: این اقدام خصمانه را به شدت غیرقانونی و غیرقانونی و خلاف اصول و قوانین بین‌المللی و مغایر با منشور ملل متحد محکوم می‌کنیم.

وی گفت: سپاه یکی از نهادهای مشروع نظامی و دفاعی با جایگاه رسمی و بر اساس قانون اساسی است که بر اساس تعهدات قانونی و رسالت الهی و اسلامی خود حافظ دستاوردهای نظام بوده و هست. و انقلاب اسلامی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نقش سپاه و سپاه در ایجاد امنیت و ثبات در منطقه و مقابله با جریانات تروریستی و تکفیری و محدودسازی و کنترل اقدامات تجزیه طلبانه نظام را بسیار موثر ارزیابی کرد. و قاطع است و افزود: تغییر شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده مقتدر سپاه قدس بی نظیر بود زیرا ایشان بر تداوم راهبرد تفکر مقاومت تاکید داشتند.

نوش آبادی با اشاره به خطرات فتنه تکفیری و گروه انحرافی داعش در منطقه و جهان ادامه داد: امروز نه تنها کشورهای عراق و سوریه و منطقه امنیت خود را مدیون سپاه قدس و حاج قاسم سلیمانی هستند، بلکه امنیت خود را نیز مدیون سپاه قدس و حاج قاسم سلیمانی هستند. اروپایی ها مدیون فداکاری حاج قاسم هستند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و کرچک در مجلس تصریح کرد: علت خصومت آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقابله این نهاد دفاعی و نظامی با سلطه است. و زیاده خواهی های آمریکا و تجاوزات رژیم سفاک صهیونیستی به منطقه و اوضاع. این برخلاف منافع نامشروع آنهاست چرا که سپاه بر ادامه فرهنگ مقاومت و ادامه مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید دارد.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران، مدرسه حاج قاسم را مدرسه ایثار و ایثار، اخلاص، بصیرت و اقدام به موقع دانست و گفت: شورای اسلامی شهر در اولین روز کاری خود یکشنبه هفته آینده از سوی شورای اسلامی شهر عمل می کند. ارائه دو طرح اضطراری که در مقابل بیانیه و قطعنامه شرم آور و مداخله جویانه اتحادیه اروپا و پارلمان آن اقدام متقابل و مرتبط خواهد کرد.

نوش آبادی گفت: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز شنبه برای بررسی طرح برخورد با قطعنامه مداخله جویانه پارلمان اروپا درباره تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور برگزار می شود. مقامات سیاسی، دفاعی، نظامی و امنیتی مربوطه.

دیدگاهتان را بنویسید