روستای سیرک با 500 نفر جمعیت فاقد فضای آموزشی است


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810933

نماینده مردم شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

احمد راستین نماینده مردم شهرکرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای سیرک از اداره کل آموزش و پرورش استان خواست با توجه به اینکه متاسفانه روستای سیرک فضای آموزشی ندارد نسبت به ایجاد واحد آموزشی برای بچه های این روستا هر چه زودتر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد راستین نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اخبار جهانبین; وی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواست در طرح بازنگری 1401 موضوع فضای سبز و پارک ها را در دستور کار اداره کل اهالی روستاهای سیرک قرار دهد.



راستینه تاکید کرد: در خصوص مشکل راه های روستایی و زمین های تحت تملک بنیاد مستضعفان (روستای سیرک) جلسه ای با حضور نماینده بنیاد مستضعفان، فرماندار شهرکرد، دادستان مرکز، سیرک برگزار شد. دهیاری. بودن.

پس از پایش و بررسی مشکلات و مشکلات روستای سیرک، موضوع کاهش فشار آب در این روستا، تخلیه آب مجتمع خدماتی، توزیع و جانمایی ترانسفورماتورهای برق مناسب برای تامین برق مطرح و مقرر شد:

شرکت آبفا و شرکت توزیع نیروی برق استان باید اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

در حاشیه بازدید نماینده شهرکرد بن و سامان از مجلس شورای اسلامی در این روستا متاسفانه مشاهده شد که روستای سیرک فاقد تابلوی ورودی است لذا مقرر شد اداره کل راهداری و راهداری کشور حمل و نقل قبل از پایان سال.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید