روشن شدن موتور آمبولانس در اورژانس شیروان


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905508

حجت جعفرپور گفت: در راستای تحقق هدف کاهش مرگ و میر و کاهش زمان ورود نیروهای اورژانس، دستگاه آمبولانس اورژانس برای اولین بار در این شهرستان آغاز به کار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت جعفرپور رئیس اورژانس 115 شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان با اعلام این خبر اظهار داشت: این موتور آمبولانس ها وارداتی از کشور ژاپن بوده و بسیار ایمن، کم مصرف و پیشرفته و مجهز به تجهیزات مدرن پزشکی هستند. بلند می شوم

وی ادامه داد: موتور آمبولانس اورژانس شیروان به تجهیزاتی مانند دستگاه شوک اتوماتیک، دستگاه تنفس مصنوعی خودکار، تجهیزات احیای قلبی ریوی، دارو، پانسمان و کیت زایمان مجهز می شود.

جعفرپور گفت: این موتور آمبولانس در بافت قدیمی شهری است که خیابان های باریکی دارد و امکان ورود آمبولانس وجود ندارد و در ترافیک شهر و در ایام خاص مانند ایام ملی و مذهبی، موکب ها، چهارشنبه ها. در پایان سال و به بعد… استفاده خواهد شد.

کارمند اورژانس 115 شیروان هدف از ورود موتور آمبولانس به پارک اورژانس را کاهش زمان رسیدن اورژانس به بالین مصدوم و بیمار عنوان کرد و گفت: کادر آموزش دیده و از این آمبولانس ها به بیمار یا مصدوم کمک پزشکی می کنند و در صورت نیاز به اعزام بیمار می پردازند و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید