روشی جدید برای درآمدزایی مخابرات از جیب مردم!

روشی جدید برای درآمدزایی مخابرات از جیب مردم!

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان جزئیات تغییر تعرفه تلفن ثابت در سطح استان را تشریح کرد و گفت: تعرفه تلفن ثابت برای روستاهای گلستان بدون تغییر باقی ماند.

گلمعلی شاهمرادی امروز دوشنبه 16 آذر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تغییر تعرفه تلفن ثابت در گلستان اظهار داشت: در واقع افزایش تعرفه ای در این طرح وجود نداشت اما بسته پیشنهادی مخابرات ایران دریافت شد. توسط مراجع ذیصلاح که بر اساس آن بسته تغییری در میزان درآمد دریافتی از تماس تلفن ثابت وجود دارد.

وی با بیان اینکه حداقل بسته پیشنهادی در گرگان 15 هزار تومان و در شهرستان ها 10 هزار تومان است، گفت: تغییر تعرفه تلفن ثابت در روستاها بدون تغییر باقی مانده و از آنجایی که جمعیت شهری و روستایی گلستان نزدیک به هر یک است. از سوی دیگر می توان گفت که برای نیمی از جمعیت استان گلستان تغییری در نرخ مکالمه در نظر گرفته نشده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با اشاره به اینکه در کنار این بسته پیشنهادی مشوق هایی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در این بسته حداقل تعرفه مکالمه در نظر گرفته شده است. در واقع هیچ افزایش نرخ وجود ندارد، اما یک بسته پشتیبانی ایجاد شده و در دسترس مشتریان قرار گرفته است تا از آن استفاده کنند.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: مشترکان تلفن ثابت در گرگان با پرداخت حداقل 15 هزار تومان در ماه می توانند از 3 هزار و 333 دقیقه مکالمه رایگان بین شهری یا 444 دقیقه مکالمه بین استانی یا 238 دقیقه مکالمه تلفن همراه و همچنین مشترکان سایر شهرها با پرداخت به شماره تلفن همراه بهره مند شوند. با حداقل 10000 تومان در ماه می توانند از 2666 دقیقه مکالمه محلی رایگان یا 355 دقیقه مکالمه بین استانی یا 190 دقیقه تماس تلفنی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سهم زیادی از هزینه های ارتباطی مردم صرف مکالمات درون استانی می شود، توصیه می کنیم از این پس با استفاده از تلفن ثابت از تماس رایگان 230 دقیقه ای استفاده کرده و هزینه های خود را کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان در پاسخ به این سوال که برخی از مردم در صورت عدم استفاده از خطوط تلفن ثابت چرا باید هزینه پرداخت کنند، گفت: معمولاً نگهداری از خطوط تلفن ثابت هزینه دارد، بنابراین هم استانی ها باید استفاده کنند یا خیر. از خطوط تلفن ثابت استفاده کنید.خطوط باید هزینه نگهداری آن را بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید