روند انتخاب سرمربی با دقت پیش می رود


ساعت: 00:44
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854591

سرمربی فولاد از پذیرش سرمربیگری باشگاه استقلال در این تیم خودداری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شرایط استقلال برای فصل جدید پیچیده است و مشخص نیست چه کسانی در این فصل روی نیمکت آبی پوشان می نشینند.

جواد نکونام گزینه اصلی استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی بود و اگرچه پیش بینی می شد نکو با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کند و سرمربی نهایی استقلال در این فصل باشد، اما برخلاف پیش بینی ها و گمانه زنی ها، نکونام تمایلی ندارد. برای قبول دستورات آبی ها در فصل جدید.

نکونام که پس از پایان لیگ برای استراحت به همراه خانواده اش راهی دبی شده است، در روزهای اخیر مذاکرات متعددی با نماینده باشگاه استقلال داشته است اما از هر نظر تمایلی به قبول پیشنهاد استقلال ندارد.

نکونام پس از مشورت با نزدیکان خود به این نتیجه رسید که با توجه به نتیجه استثنایی که استقلال با فرهاد مجیدی در این فصل کسب کرد، جانشین مجیدی برای تکرار این موفقیت در فصل آینده تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت و سرمربی جدید ح. مدام در معرض مقایسه با مجیدی قرار می گیرد و این امر تمرکز و آرامش سرمربی را سلب می کند.

به همین دلیل نکو تصمیم گرفت پیشنهاد وسوسه انگیز استقلال را رد کند و به آجورلو نه بگوید.

مدیران باشگاه استقلال تلاش زیادی کردند تا نکونام را برای حضور در این تیم ترغیب کنند و حتی به او گفتند که بعد از تعطیلات آماده منتظر ماندن او هستند تا سرمربی فولاد پس از بازگشت به ایران این پیشنهاد را با تمرکز بیشتری بررسی کند.اما نکو پس از مشورت با نزدیکانش با حضور در استقلال موافقت کرد.

نکته جالب اینکه سرمربی فولاد امروز از طریق مدیریت نقل و انتقالات تیمش را پیگیری کرد و مذاکرات با بازیکنان مد نظر خود را پیگیری کرد.

* واکنش باشگاه استقلال: مراحل انتخاب سرمربی با دقت در حال انجام است

پاسخ منفی نکو به استقلال باعث شده تا بسیاری از هواداران منتظر انتخاب سرمربی این تیم باشند و در شبکه های اجتماعی به بلاتکلیفی این تیم و انتخاب نکردن سرمربی این تیم به شدت اعتراض کنند.

در همین رابطه باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای اعلام کرد هواداران این تیم نگران نباشند چرا که روند انتخاب سرمربی با وسواس و دقت رصد می شود.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: باشگاه استقلال بر روند انتخاب سرمربی جدید با جدیت و دقت نظارت دارد. مذاکرات با گزینه ها در حال انجام است و با حصول نتیجه اخبار مربوطه در اختیار هواداران عزیز قرار خواهد گرفت.

همچنین هواداران عزیز مطمئن باشید روند نقل و انتقالات از باشگاه به خوبی پیش می رود و تیم قهرمان ایران در فصل جدید فوتبال قدرتمند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید