روند توسعه استان با نوای اربعین پیشرفت را دنبال خواهد کرد


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894754

امیرالمومنین(ع) فرماندهی معظم کل قوا گفت: اگر توسعه استان و عقلانیت در همه بخش ها مانند اربعین ادامه یابد، مطمئنم این استان به قله های پیروزی و موفقیت خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار سرلشکر «جمال شکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام روز شنبه (12 شهریور) در بیست و پنجمین جشنواره شهدای رجایی که در سالن همایش های سازمان حاکمیت و کشور برگزار شد، گفت: برنامه ریزی ولایی، سخنان دولت سیزدهم، تلاش و مجاهدت خدمت به مردم و حفظ کرامت مردم است.

شکرمی تصریح کرد: جایگاه محوری نماینده ولی قانونی و امام جمعه ایلام و تلاش های جهادی استاندار ایلام در امور اربعین قابل تقدیر است.

امیرالمومنین(ع) فرماندهی استان ایلام در ادامه افزود: در پیشگاه خداوند متعال شهادت می دهم که همه مدیران استان در امور اربعین نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان برگزاری کنگره 3000 شهید در 38 سال زندگی ام چنین عبادتی ندیده ام. برای چهار بانده شدن مسیر اربعین و متری از این جاده اربعین عرق ریخته شده و خون از دل ها خورده شده که جای تقدیر دارد.

شکرمی در پایان گفت: اگر توسعه استان و عقلانیت در همه بخش ها مانند اربعین ادامه یابد، مطمئن هستم که این استان به قله های پیروزی و موفقیت خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید