روند رای گیری در انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان شرقی / شرایط نابرابر برای نامزدها


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889212

با نگاهی گذرا به اسامی واجد شرایط رای دادن در انتخابات آینده، به راحتی می توان دریافت که رقابت بین این دو نامزد نزدیک به نظر نمی رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، روز سه شنبه هفته آینده 4 مردادماه انتخابی تیم فوتبال آذربایجان شرقی با رقابت 2 نفره برگزار می شود.

جواد سسگلانی با 30 سال سابقه ریاست منتقد از یک سو و یاسر نجف زاده مدیرعامل باشگاه موقا و..مت در دهه 60 و دارای مدرک دکتری مدیریت ورزشی یکی دیگر از کاندیدهای این مسابقات فوتبال است.

با پیگیری خبرنگار تبریز بیدار اسامی افرادی که در انتخابات پیش رو سمت قانونی دارند و حق رای دارند مشخص شد که اسامی دو نفر بیشترین توجه را به خود جلب کرد.

بر اساس این؛ جواد ششگلانی سرپرست تیم فوتبال و رحیم ایلامی نایب رئیس تیم آذربایجان شرقی که در این لیست به عنوان سرپرست تیم فوتبال تبریز نام برده می شود حق رای دارند و در واقع ذینفعان این لیست هستند. انتخابات (ششگلانی ابقا شد و ماندن در نایب رئیسی یا هیات مدیره تبریز را فرا گرفت)

در لیست رای هیات فوتبال 38 نفر در انتخابات آتی حق رای دارند که یکی از آنها سسگلانی است که به خود رای می دهد و 21 رای در اختیار شورای شهر است که از سوی رئیس کل استان منصوب می شوند. شورا، روسای شوراهای شهر.

با تمام تفاسیر و با نگاهی اجمالی به اسامی واجدین شرایط رای دادن در انتخابات پیش رو به راحتی می توان فهمید که رقابت بین این دو نامزد مساوی به نظر نمی رسد و در این شرایط باید به نظر این دو نامزد رجوع کرد. مدیران برتر ورزش استان

دیدگاهتان را بنویسید