روند رشد نیروهای مسلح باید با سرعت بیشتری ادامه یابد


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904633

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروهای مسلح در عرصه های مختلف رشد چشمگیری داشته اند و این روند باید با سرعت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره مالک اشتر در ارتقای توان دفاعی و مقابله با تهدیدات گفت: جشنواره مالک اشتر موجب رشد و ارتقای سطح نیروی زمینی ارتش شده است. توانمندی‌های سطوح مختلف نیروهای مسلح و اهمیت و اعتبار این جشنواره نیز با اظهار نظر فرمانده معظم کل قوا در آن افزایش می‌یابد.

سیاری با بیان اینکه برگزاری جشنواره مالک اشتر انگیزه مدیران، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح را برای رسیدن به اهدافشان افزایش می دهد، افزود: بحمدالله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جهش چشمگیری در عرصه های مختلف داشته اند. و این روند باید با سرعت بیشتری پیش برود.”

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر تلاش مستمر در عرصه دانش، آموزش، پژوهش و عملیات نیروهای مسلح گفت: امیدواریم همه نزدیکان از فرصت ها نهایت استفاده را ببرند و در افزایش قدرت بازدارندگی تلاش کنند. کشور روز به روز بعد از یک روز.

دیدگاهتان را بنویسید