رونمایی از نسخه آموزشی رایگان انجمن جوانان البرز برای فتوشاپ / توانمندسازی جوانان در روستا; مهمترین هدف از نصب

ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783414

محسن انصاری گفت: نرم افزار آموزشی فتوشاپ آخرین کار کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس است که به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مجمع جوانان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: نرم افزار آموزشی فتوشاپ آخرین کار کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس است که به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است.

محسن انصاری ادامه داد: هزینه این دوره آموزشی برای هر نفر نزدیک به سه میلیون تن است.

وی افزود: کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ما توانسته این دوره آموزشی فشرده را به صورت نرم افزاری ارائه و به صورت گسترده توزیع کند تا جوانان در اوقات فراغت خود در منزل به صورت کاملا رایگان این دوره را بیاموزند. “.

این مسئول تصریح کرد: این نرم افزار یکی از دستاوردهای کمیته جوانان است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ساخته شد و در نهایت شب گذشته (19 آبان) نسخه آموزشی این نرم افزار ارائه شد. .

انصاری مهمترین هدف از این دستاورد را توانمندسازی جوانان البرز برای پاسخگویی به خواسته های روز دانست و گفت: فتوشاپ یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای آموزشی در عصر تکنولوژی است که سعی کردیم تعداد این نرم افزارها را افزایش دهیم. کارشناسان در این زمینه در روستاها.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: نسخه آموزشی فتوشاپ در سایت مجمع جوانان حوزه و اداره کل ورزش و جوانان بارگذاری شده است و مردم می توانند این دوره را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید