رونمایی از کارت برنده جدید تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

رونمایی از کارت برنده جدید تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

پس از آمدن پاکو هیومز به تراکتورسازی، این تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرد و بازی های فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. تیم هیومز با وجود کمبود بازیکن در چند پست نشان داد که حرفی برای گفتن دارد و حتی می تواند در سال های آینده مدعی قهرمانی باشد. تراکتورسازی در دیدار حساس هفته بیست و دوم میزبان پرسپولیس است. این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود و برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد.

بازی های قبلی تراکتورسازی نشان داد که این تیم وابستگی زیادی به خارجی های خود دارد که همگی در خط هافبک بازی می کنند. صفهادی، گوستاوو وگنین و ریکاردو آلوز که به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر شناخته می شوند، در تراکتورسازی نقش کلیدی دارند و صادقانه بگوییم، کار بزرگی انجام می دهند. با این حال تراکتورسازی یک خارجی دیگر را در تیم خود دارد که هنوز مشخص نشده است. خامه رومرو که سابقه بازی در سری آ ایتالیا و لالیگا اسپانیا را در کارنامه دارد و توانسته در تیم های معروفی مانند اودینزه و رئال ساراگوسا بازی کند و همچنین سابقه بازی در تیم رئال مادرید کاستیا (دومین رئال مادرید) را نیز دارد. تیم) پس از عقد قرارداد با تراکتورسازی هنوز فرصت بازی در تیم سرخپوشان تبریزی را پیدا نکرده است.

این بازیکن که هم در خط فوروارد و هم در پست وینگر توانایی بازی دارد، کم کم به مرز آمادگی رسیده و در صورت نیاز می تواند برای تیمش بازی کند. همچنین این احتمال وجود دارد که هیومز با استفاده از هموطنش، یحیی گل محمدی را غافلگیر کند و این بازیکن را برای اولین بار مقابل پرسپولیس به زمین بفرستد.

ستاره باتجربه 32 ساله تراکتوری که بی صبرانه منتظر اولین بازی خود در لیگ ایران است، در شرایطی آماده می شود که تراکتوری ها در بازی بعدی خود در لیگ برتر یکشنبه 23 اسفند به مصاف پرسپولیس بروند.

اگرچه این دیدار با تصمیم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می شود، اما این دیدار مهم احتمالاً معرفی ستاره لالیگا تراکتورسازی تبریز خواهد بود و خامه رومرو اولین حضور خود را برای تراکتورسازی تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید