رویای تیم کیروش بر باد رفت

رویای تیم کیروش بر باد رفت

یکی از اعضای کمیته انضباطی فیفا تایید کرد که کمیته انضباطی نتیجه بازی مصر و سنگال را که در دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار شد، تایید کرد.

سایت مصری سعدی البلد به نقل از یکی از اعضای کمیسیون انضباطی که از ذکر نامش خودداری کرد، نتیجه بازی برگشت مصر و سنگال را تایید کرد و یاران سادیو مانه به جام جهانی 2022 راه یافتند.

وی افزود: کمیته انضباطی همچنین تصمیم گرفته است که تیم سنگال را در 3 تا 5 بازی از حضور هواداران خود محروم کند به دلیل اختلالات گسترده در بازی برگشت و جریمه مالی برای فدراسیون فوتبال سنگال.

اتحادیه فوتبال مصر اعتراض رسمی خود را به فیفا ارسال کرده و از تیم مصر خواسته است تا به دلیل ناآرامی های قبل، حین و پس از بازگشت تیم ملی به جام جهانی ادامه دهد.

فدراسیون فوتبال مصر از تلاش برای حمله به اعضای کاروان و بازیکنان مصر به فیفا شکایت کرد، هواداران سنگالی که قبل از بازی به سرود ملی مصر احترام نمی گذاشتند، از بنرهای نژادپرستانه علیه محمد صلاح استفاده کردند، بطری های آب را به زمین انداختند و او به ال. -شناوی دروازه بان این تیم و در نهایت استفاده از لیزر در ضربات پنالتی.

جمال علم، رئیس فدراسیون فوتبال مصر پیشتر تایید کرده بود که در صورت رد اعتراض فیفا، فدراسیون شکایت خود را به دادگاه بین المللی ورزش (CAS) خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید