رویکرد مردم‌محور قوه قضائیه در عصر تحول است


ساعت: 21:26
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877928

دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به جایگاه مردم به عنوان مهمترین رکن نظام جمهوری اسلامی گفت: رویکرد قوه قضاییه در دوران تحول مبتنی بر مردم محوری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گلمعلی دهشیری امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر یزد گفت: در این راستا برنامه های مختلفی از جمله طرح آگاهی حقوقی و قضایی، بازدید از مساجد منتخب حاشیه شهر، بازدید از شهرها، برگزاری جلسات منظم.» افراد، برگزاری جلسات با نخبگان و گروه های تأثیرگذار و غیره. در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید از این افراد قدردانی کرد، گفت: دشمن از هر جهت به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و این رسالت کارگزاران نظام را برای تحقق بخشیدن به امید و نشاط در جامعه با انجام وظایف و رسالت های خود با مشکل مواجه می کند. مبتلا شدن.

دهشیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: متأسفانه ابعاد این قهرمان ناشناخته مانده و تنها بعد سیاسی وی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای بازخوانی افکار و اندیشه های شهدای انقلاب اسلامی است.

این مقام ارشد قضایی استان، شورای اسلامی شهر را نوعی مجلس با اختیارات محلی و دارای جایگاه قانونگذاری برشمرد و گفت: حذف امور شهرستان از حاشیه یکی از نقاط قوت شورای شهر فعلی است.

دهشیری بیان کرد: شورای شهر در صورتی موفق است که روحیه کار جمعی و تشکیلاتی در بین اعضای آن حاکم باشد و قطعا چنین شورایی در ارائه خدمات به مردم موثر خواهد بود.

وی با اشاره به افتتاح پنجره واحد زمین در استان به عنوان پنجمین استان کشور گفت: در این سامانه 40 دستگاه برای کاهش هزینه ها، حذف موازی کاری و رفع هجمه های زمینی خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید