روی آسیاب دشمن پرسپولیس آب نریزید. شخصیت هنوز مشخص نشده است!

روی آسیاب دشمن پرسپولیس آب نریزید.  شخصیت هنوز مشخص نشده است!

حمید درخشان، بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس درباره شایعات این روزها مبنی بر تعویض سرپرست فنی پرسپولیس و بازی با سپاهان اظهار داشت:

با توجه به نتایج هفته بیست و ششم پرسپولیس دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد؟

اصلا. فوتبال غیرقابل پیش بینی است. 4 بازی و 12 امتیاز باقی مانده است. هیچکس نمی تواند بگوید از این به بعد کدام تیم قهرمان خواهد شد. بنابراین پرسپولیس باید بازی با ذوب آهن را فراموش کند و به زور به میدان برود.

حاشیه های تغییر کادر فنی این روزهای پرسپولیس تا چه اندازه می تواند روی تمرکز این تیم تاثیر بگذارد؟

اگر اتفاقی بیفتد باید بگذاریم این چهار بازی تمام شود. متاسفانه این الگوی رفتاری در فوتبال ما اپیدمی شده و خیلی بد است. از نیم فصل یا پنج، شش هفته مانده به پایان لیگ، گمانه زنی ها مبنی بر تغییرات در کادر فنی به گوش می رسد در حالی که این تیم در حساس ترین هفته ها قرار دارد.

این استدلال ها از کجا می آید؟

متأسفانه به نظر می رسد عده ای که دوست ندارند پرسپولیس متمرکز باشد با انتشار این شایعات سعی در برهم زدن آرامش پرسپولیس دارند. آنها یک تلفن همراه در دست دارند و هر چیزی که به نظر می رسد آنها را از تمرکز پرسپولیس دور می کند منتشر می کنند. متاسفانه حامی مضطرب و احساسی پرسپولیس با ارسال این شایعات برای دوستانش کم کم جو بدی ایجاد می کند تا در نهایت دشمن پرسپولیس به هدفش برسد. این روزها باید هوشیار بود و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

تو چی میگفتی

از آنجایی که هنوز هیچ چیز مشخص نیست، استقلال این روزها آماده و سرحال به مصاف فولاد می رود و دیدیم که برد با قدرت در دیدار مقابل شهرهدرو چقدر سخت و دشوار بود. باید تا آخرین لحظه صبر کرد.

بازی با سپاهان را چگونه پیش بینی می کنی؟

این بازی تقابل دو نیروی اصلی فوتبال ایران است. هر دو تیم پرافتخارترین تیم های لیگ برتر هستند و قطعا با تمام وجود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به نظر من پرسپولیس باید در این بازی خیلی باهوش باشد، مربیان و بازیکنان بیش از هر چیز باید بفهمند که پیروزی در این دیدار چقدر می تواند شرایط پرسپولیس را چه از نظر جمعی و چه از نظر روحی بهتر کند.

بارها در پرسپولیس به سپاهان رفته اید. چگونه این تیم را به عنوان رقیب در این فصل می شناسید؟

آنها خط هافبک و خط حمله بسیار خوبی دارند. البته دیدیم که ایراداتی به بحث دفاع از بازی های آسیایی وارد است. باید با تمرکز بر خط هافبک و دفاع از منافذ دفاعی سپاهان از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. هوشیاری بچه های پرسپولیس در این بازی شانس برتری ما را بیشتر می کند. این روزها صحبت از سپاهان است تا این تیم شکست نخورد اما اصلا اینطور نیست وگرنه در لیگ آسیا نتایج بهتری می گرفت. نمی دانم چه کسی گفته این تیم شکست نمی خورد.

در مورد مصدومیت وحید امیری نیز گفته می شود گل محمدی این بازیکن را در زمان نامناسبی به زمین فرستاد که هنوز آماده نبود. منظورت چیه؟

بازیکنان زیادی بودند که بعد از مصدومیت یا جراحی به زمین آمدند و دوباره مصدوم شدند. در این میان وحید امیری مستقیم از روی تخت بیمارستان روی چمن ورزشگاه نرفت! او باید چندین جلسه با تیم تمرین کرده باشد و کادر فنی با اطمینان از شرایط بدنی بازیکن را به زمین فرستاد. فکر نمی کنم ایرادی داشته باشد. این را فقط باید بدشانسی وحید دانست. امیدوارم مدت زیادی از میادین دور نباشد و به زودی دوباره او را با پیراهن پرسپولیس و تیم ملی ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید