رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی ماموریتی را در دل دریا انجام می دهند / متعصبین دریایی از تهدیدات دشمن نمی ترسند

زمان: 17:32
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775315

دریاسالار ایرانی با اشاره به اینکه در دریای سرخ و آمریکا و رژیم غاصب فعالیت و آموزش می کنیم ، گفت: موفقیت و اقتدار کنونی به برکت خون شهدا و بصیرت دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، دریاسالار شهرامی ایرانی ، سرتیپ شهرام ایرانی امشب در مراسم تجلیل از خانواده شهدا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر اظهار داشت: شهدا همیشه منجی همه ما هستند ، نیروی کار ما نماینده قدرت در ارتش کشور ما او جهانی است.

وی افزود: مهمترین مولفه قدرت ؛ این یک نیروی انسانی است ، اما نقش آن در نیروهای ویژه است ، تفاوتی که امروزه در م componentلفه نیرو های نظام جمهوری اسلامی ایران با همه نیروهای جهان وجود دارد ، همین جا است و دیدن آنچه در آن اتفاق می افتد بسیار گیج کننده است. ایران اما به فرموده مقام معظم رهبری آنها کجا و ما کجا!

ایران گفت: اگر امروز دشمن در صحنه حضور دارد ، صحنه آنها صحنه تلاشهای مزدورانه و مادی و سکولار است ، نه اینکه طبق دستور عمل کنند یا به مقررات اجرایی ابلاغ شده به آنها توجه کنند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همه باید بدانند بینش مذهبی در بین نیروهای ما هیجان انگیز است ، گفت: همه شایستگی کسب درک مذهبی را ندارند ، در پشت کلمه غنی “شهید” کهکشانها دانش نهفته است ، شهدای همه اقیانوس ها و کهکشانها از دانش آنها برای به دست آوردن یک ایده باقی مانده است ، که کار ساده ای نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: جوانان ما به راحتی از خانه بیرون نیامدند ، شهدای ما مانند عصا به اسلحه نگاه کردند ، این توسط نیروی دریایی ما در خلیج فارس در برابر حمله آمریکا ثابت شد ، تهدید بمباران موشکی برای ما معنی ندارد. نیروها چون سلاح دارند “به نام دانش ، دانش و بصیرت.

وی خطاب به جوانان حاضر خاطرنشان کرد: “نیروهای ما با حسادت و افتخار در برابر شر ایستادگی کردند و جان خود را فدا کردند که این بهترین هدیه خداوند است. لباسی که امروز سربازان ما می پوشند مقدس است. سیدالشهدا (ع) آنها در برابر دشمن ایستادند ، اصلاً قابل مقایسه با تجهیزاتی که ما داریم ، اما همه نتیجه را دیدند.

ایران با بیان اینکه ارزش لباس های دریایی به دلیل رنگ و نشان نیست ، تاکید کرد: “شهدا ارزشش را دارند. همان افرادی که رنگ و لعاب جهان را بی فایده می دیدند ، ارزشمندترین دارایی خود را رها کردند. بدون اشتباه یا سهل انگاری پذیرفته شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: شهدا شمع های زیادی را در راه ما روشن کردند ، هیچ اشتباهی در چنین جاده ای بهانه ای ندارد ، مقام معظم رهبری در این جهت تأکید می کنند که جاده روشن است.

وی گفت: “در حال حاضر نیروهای ما در قلب دریا در حال انجام مأموریت خود در قلب رژیم غاصب صهیونیستی هستند. آنها خودشان هستند ، و خدا ، اعتماد و دیدگاه آنها همان گونه است که شهدا تصریح کرده اند. با قدرت و با پرچم زدن ، هیچ کس جرات نمی کند به ما بخندد

ایرانی ، همین الان بگو هامر زمان وی گفت: “ما در دریای سرخ و ایالات متحده و رژیم اشغالگر عملیات و رزمایش انجام می دهیم.”

فرمانده ناوگان اشاره کرد که جوانان و یورمردان نیروی دریایی از تهدید توپخانه و تانک نمی ترسد و تجهیز آن به سلاح های علم و بینش الهی رمز اقتدار و موفقیت است.

در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های شهدای ارتش و مدافعان حرم تجلیل شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید