رژیم دروغین صهیونیستی فاجعه منطقه است

ساعت: 00:40
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792227

امیرعبدالیان در گفتگوی تلفنی با اسماعیل هنیه گفتگو کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت وگوی تلفنی، جنبش حماس را یکی از پیشگامان مقاومت اسلامی در آزادی قدس خواند و گفت: امروز مقاومت نقش اساسی در احقاق حقوق تاریخی ملت فلسطین دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی، جنبش حماس را یکی از پیشگامان مقاومت اسلامی در آزادی قدس خواند و گفت: امروز مقاومت در احقاق حقوق تاریخی ملت فلسطین نقش اساسی دارد.

امیر عبداللهیان با اشاره به اقدام اخیر دولت انگلیس برای اعلام تروریستی حماس، آن را اقدامی سیاسی علیه مردم فلسطین دانست.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی مسبب مشکلات منطقه و ریشه مشکلات منطقه است و از این رو معدود کشورهای منطقه که در مسیر عادی سازی روابط با این رژیم دروغین قرار گرفته اند، بر علیه این رژیم حرکت می کنند. امنیت و منافع منطقه و امت اسلامی».

رئیس دفتر سیاسی نهضت مقاومت اسلامی با تشکر از تبریک سالروز تاسیس جنبش حماس، مقام شامخ سردار شهید سلیمانی را تجلیل کرد و خاطرنشان کرد: با افتخار از شهید سلیمانی و حمایت های جمهوری اسلامی یاد می کنیم. انقلاب اسلامی ایران: ما برای آرمان فلسطین و مقاومت ارزش قائلیم.

اسماعیل هنیه همچنین اقدامات برخی کشورهای منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را رویکردی آمریکایی – صهیونیستی خواند و تاکید کرد: ما دوست نداشتیم درهای کشورهای عربی به روی قاتلان صهیونیستی باشد که دستانشان به خون آغشته است. مردم فلسطین. «باز باشید.

رئیس دفتر سیاسی حماس، نفوذ رژیم صهیونیستی به منطقه را ناامنی، بی ثباتی و تهدیدی برای آرمان فلسطین و کل امت اسلامی خواند.

وی در پایان خواستار ابلاغ سلام گرم خود و مردم فلسطین به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور ایران شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید