رژیم صهیونیستی باید بداند که هشدار سپاه جدی است/ حمله به مواضع اسرائیل تلفات غیرنظامی در پی نداشت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حمله اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در اربیل عراق در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر قدرت نظامی ایران را نشان داد و به جهانیان ثابت کرد که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، دوران بزها به پایان رسیده است. بی پاسخ ..

محمدکاظم انبارلویی کارشناس سیاسی در تشریح علت حمله به مواضع اسرائیل در اربیل عراق گفت: این اقدام پس از شرارت رژیم صهیونیستی در سوریه و شهادت دو تن از محافظان جان برکف از ایران اسلامی صورت گرفت. “

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در گذشته در حمله به یکی از پایگاه های سوریه تعدادی از سپاه پاسداران را به هلاکت رسانده و در آتش بسی اعلام نشده اعتراف کرده است که از این پس اگر به نیروهای ایرانی در سوریه آسیبی وارد کند، به شما آسیب خواهد رساند. باید منتظر انتقام بود ایران باش

وی همچنین به بیانیه سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: هشدار سپاه پاسداران در این بیانیه به شدت بیان شده است و در آینده در صورت تکرار این شرارت ها، صهیونیست ها باید منتظر پاسخ های مخرب باشند.

لوئیس در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت مبنی بر اینکه آیا اسرائیل دوباره جرات انجام شرارت را خواهد داشت، گفت: تجربه نشان می دهد که آنها هرگز جرات نمی کنند دوباره دست به اقدامی بزنند زیرا می دانند که با پاسخ قوی تری مواجه خواهند شد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین با اذعان به تعداد تلفات غیرنظامیان گفت: در این حملات غیرنظامی کشته نشدند زیرا موشک های زمین به هوا در هدف گیری و اصابت اشتباه نکردند و کاملا حساب شده فرود آمدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید