رژیم وحشی اسرائیل از جنایات علیه مردم فلسطین کوتاه نمی آید


ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888308

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ارتکاب جنایات و اقدامات تروریستی علیه مردم فلسطین هیچ ابایی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت امور خارجه سوریه جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه ملت فلسطین را بعد از ظهر امروز شنبه محکوم کرد.

دمشق در بیانیه ای تاکید کرد: ادامه اقدامات جنایتکارانه، خصمانه و تروریستی صهیونیست ها علیه غیرنظامیان بی گناه در فلسطین اشغالی به ویژه نوار غزه بار دیگر ثابت می کند که اسرائیل یک رژیم اشغالگر وحشی است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن به نقل از این بیانیه گزارش داد که این رژیم هیچ ابایی از ارتکاب جنایات و اقدامات تروریستی علیه مردم فلسطین ندارد.

این سازمان فلسطینی تاکید می کند: سوریه حمایت خود را از برادران فلسطینی که از حقوق زندگی و آزادی خود دفاع می کنند اعلام می کند و از تمام مردم فلسطین می خواهد که با هم متحد شوند و با این تجاوزات مقابله کنند.

دمشق گفت: عدم توجه جامعه جهانی به خون کودکان، زنان و سالمندان نشان از همدستی با این تجاوز و نادیده گرفتن تمام ارزش های حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل است.

سوریه رژیم صهیونیستی را مسئول این تنش خطرناک می داند و خواستار پاسخگویی مقامات اسرائیلی است که به جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت عادت کرده اند.

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از شامگاه دیروز (جمعه/ 14 مرداد) با نام «صباح صدیق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) ادامه دارد.

بر اساس گزارش رسانه ها از روز گذشته تاکنون 11 فلسطینی از جمله «تیسیر الجباری» از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده اند.

گروه های مقاومت مستقر در نوار غزه در پاسخ به حملات جنگنده های صهیونیستی شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه را با حملات موشکی و خمپاره ای هدف قرار دادند.

ارتش اسرائیل امروز (شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که معتقد است این حملات حداقل یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید